افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس:

تولید بحران یکی از راههای سلطه گری دشمنان است

  • کد خبر : 18585
  • 24 شهریور 1402 - 19:52
تولید بحران یکی از راههای سلطه گری دشمنان است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها در برابر توطئه های دشمنان بر علیه خویش ایستاده بلکه سیاست های ثبات آفرین او، سبب پایداری و ثبات در منطقه نیز شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تلاش دشمنان بخصوص آمریکا و انگلیس برای تجزیه کشورهای منطقه از جمله تجزیه کشورمان، حمله به وحدت و انسجام ملی ایرانیان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با اراده پولادین خود توانسته با اقتدار ضمن حفظ تمامیت ارضی خود، سبب پایداری و ثبات در منطقه نیز شود.

وی با بیان این که قدرت بازدارندگی ایران اسلامی سبب شده تا بسیاری از کشورهای منطقه نیز از خطر تجزیه در امان بمانند، به موضوع تلاش آمریکایی ها و غرب برای گسترش ایران هراسی اشاره و خاطرنشان کرد: همه تلاش آنان متمرکز بر ترساندن کشورهای منطقه از ایران است اما این سیاست کثیف آنان شکست خورده و با هوشیاری ملت‌ها، دشمنان واقعی اسلام و مسلمین به خوبی مشخص شده اند.

امام جمعه بندرعباس به شناسایی دقیق کانون های توطئه و ضربه به جمهوری اسلامی ایران اشاره و تدبیر هوشمندانه رزمندگان ارتش و سپاه در ضربه زدن به این کانون ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: امنیت کنونی در کشور محصول حمایت مردم، هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و درایت و شجاعت فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به دیدار چند روز قبل اهالی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره ای داشت و بیان کرد: بحران آفرینی در درون کشورهای اسلامی یکی از سیاست های خبیثانه غرب و بخصوص آمریکا است تا توان ملت ها را مصروف آن کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه خطبه ها در بیان مسائل و مشکلات درون استان، خواستار تدبیر برای عرضه سیلندر گاز مایع به مردم شد و اظهار داشت: اجرای این طرح مناسب بوده اما وقتی مردم از کسپول گاز استفاده می‌کنند باید تدبیری ویژه‌ای برای این امر اندیشده شود تا مردم به تدریج این طرح را به سرانجام برسانند چرا که هزینه لوله کشی گاز بالاست و مردم محروم هزینه لوله کشی گاز را ندارند و باید در این زمینه به آنها کمک شود.

وی همچنین به مشکل صف های شلوغ در پمپ بنزین‌های سطح شهر بندرعباس و استان اشاره کرد و گفت: در این راستا باتوجه به وضعیت شلوغی پمپ بنزین‌ها اقدامات خوبی از سوی مسوولان متولی انجام شد اما از آنجایی که مقدار سهمیه سوخت برای مردم جوابگو نبوده بنابراین جایگاه‌هایی برای سوخت آزاد ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها