افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت هفته تعاون

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با مدیر و کارکنان تعاون روستایی استان دیدار کرد

  • کد خبر : 18582
  • 24 شهریور 1402 - 2:07
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با مدیر و کارکنان تعاون روستایی استان دیدار کرد
عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و هیئت همراه به مناسبت هفته تعاون با عیسی برخورداری پور مدیرتعاون روستایی هرمزگان و کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عیسی برخورداری پور به اقدامات مثبت تعاون روستایی استان در ۶ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: شبکه تعاون روستایی بازوی توانمند بخش کشاورزی است و این شبکه مردمی در زمینه خرید و فروش محصولات کشاورزی گام موثری را برداشته است و با تمام توان توانسته معضلات کشاورزان را مرتفع سازد. 

برخورداری پور بیان داشت: خرید توافقی لیموترش به میزان ۱۴ هزارو۵۱۰ تن و خرید تضمینی گندم افزون بر ۶۰ هزارتن توسط شبکه تعاون روستایی استان از کشاورزان هرمزگانی و همچنین ذخیره سازی ۴۵۰ تن میوه شب عید و عرضه آن با قیمت تنظیم بازار در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲، تنها بخشی از اقدامات این شبکه مردمی به شمار می آید.

مدیرتعاون روستایی هرمزگان در پایان افزود: تعاون روستایی با افزایش بازدهی تولید، نقش حائز اهمیتی را درکاهش فقر روستایی ایفا می‌کند.

در ادامه عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان عملکرد مثبت این سازمان را در زمینه خرید و فروش محصولات کشاورزی ماحصل مشارکت و تلاش بی وقفه کارکنان تعاون روستایی هرمزگان دانست. 

مویدی ابراز داشت: تعاون روستایی استان با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی، مظلوم واقع شده است و از آنجایی که این سازمان در حوزه کشاورزی عملکرد بالایی داشته است ما از طریق صندوق حمایت از توسعه کشاورزی استان در جهت کمک به از این سازمان پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: امید می رود که در راستای رفع مشکلات این شبکه مردمی تسریع ایجاد شود و با حضور آقای برخورداری پور به عنوان یک مدیر توانمند و کاردان در راس این سازمان، ما بتوانیم در افق های نه چندان دور شاهد تحول بزرگی در بخش تعاون روستایی استان باشیم.

 وی با بیان اینکه باید توجه بیشتری به بخش ترویج کشاورزی شود، عنوان کرد: کشاورزی قرار دادی یکی محوری‌ترین اهداف دولت سیزدهم و یکی از مدرن‌ترین راه‌های حمایت کامل از کشاورز است و انتظار ما این است که تعاون روستایی در این حوزه بیشتر پای کار بیاید. 

حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی مسئول حوزه نماینگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: امید داریم که تعاون روستایی هرمزگان با تلاش مضاعف و با حمایت جهاد کشاورزی هرمزگان همچنان در بحث خرید توافقی محصولات کشاورزی پیشتاز باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها