افزونه جلالی را نصب کنید.

تجهیز بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس تا سفر رییس‌جمهور

  • کد خبر : 18614
  • 26 شهریور 1402 - 9:16
تجهیز بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس تا سفر رییس‌جمهور
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان بندرعباس تا سفر رییس‌جمهور به این استان به طور کامل تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر پژمان شاهرخی اظهار کرد: این بیمارستان با زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۱۲ تخت شامل اورژانس، آزمایشگاه، تجهیزات تصویربرداری، اتاق‌های عمل، بخش‌های مراقبت‌های ویژه کودکان و نوجوانان و بخش‌های بستری است.

وی تصریح کرد: هزینه احداث ساختمان این بیمارستان از محل مسوولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس با اعتباری حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تامین شده و به‌زودی آماده خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: در کنار اعتبارات هزینه شده توسط پالایشگاه نفت بندرعباس، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صرف هزینه‌هایی بیش از یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال نسبت به تکمیل کارهای باقی‌مانده از جمله محوطه سازی، توسعه انشعابات آب، برق و گاز، تهیه و نصب تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام کرده است.

دکتر شاهرخی با بیان اینکه افتتاح این مرکز درمانی همواره مورد تاکید استاندار هرمزگان بوده است، اظهار کرد: پیگیری‌های پی در پی و حمایت‌های مدیریت ارشد استان، رییس دانشگاه و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، موجب سرعت بخشیدن در روند احداث و تجهیز بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان بندرعباس شده است.

دکتر شاهرخی گفت: ساختمان و امکانات بیمارستان قدیمی کودکان بندرعباس که حتی مراجعه‌کنندگان زیادی از جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان دارد، جوابگوی نیاز مردم هرمزگان نیست به همین منظور تصمیم بر احداث ساختمان جدید بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان در مرکز این استان گرفته شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها