افزونه جلالی را نصب کنید.

پذیرش و مصاحبه دانشجو در رشته های بدون آزمون وزارت بهداشت در هرمزگان

  • کد خبر : 18652
  • 27 شهریور 1402 - 18:33
پذیرش و مصاحبه دانشجو در رشته های بدون آزمون وزارت بهداشت در هرمزگان
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در رشته های بدون آزمون وزارت بهداشت در هرمزگان در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر مهدی حسنی آزاد گفت: در راستای جذب دانشجو، آزمون پذیرش و مصاحبه در رشته های بدون آزمون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ۳ رشته کاردانی مبارزه با بیماریها، بهداشت خانواده و مامائی برای دانشکده های شهرستانهای بستک و میناب برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه بیان کرد: مجموع شرکت کنندگان دراین آزمون ۱۵۴ نفر بودند که از این تعداد ۶۵ نفر در نهایت پذیرفته می شوند.

وی افزود: رشته کاردانی مبارزه با بیماریها در مجموع ۲۲ نفر پذیرفته میشوندکه از این تعداد ۱۲ نفر برای دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان شهرستان میناب و ۱۰ نفر برای مجتمع آموزش عالی شهرستان بستک در نظر گرفته شده ،در رشته کاردانی بهداشت خانواده ۱۳ نفر برای میناب و ۱۰ نفر برای بستک که در مجموع ۲۳ نفر در این رشته پذیرش میشوند و همچنین در رشته مامائی ۱۰ نفر برای مجتمع آموزش عالی شهرستان بستک در نظر گرفته شده که بالاترین امتیاز میتواند به عنوان دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه تحصیل دهد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها