افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:

برقراری امنیت شغلی پایدار در فولاد هرمزگان

  • کد خبر : 18708
  • 28 شهریور 1402 - 23:20
برقراری امنیت شغلی پایدار در فولاد هرمزگان
با تمهیداتی که از سوی واحدهای سازمانی فولاد هرمزگان اندیشیده شده است، امنیت شغلی پایدار در فولاد هرمزگان برقرار شده و فضای مناسبی در این شرکت برای کارکنان به وجود آمده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، کیکاووس ندایی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن اعلام این خبر و با تأکید بر اینکه فعالیت در صنعت فولاد ویژگی‌های خاص خود را دارد، تصریح کرد: همه معاونت‌ها و واحدهای زیرمجموعه فولاد هرمزگان در تلاش‌اند تمهیداتی بیندیشند تا کارکنان در تمامی بخش‌های ستادی و عملیاتی در فضای مناسب و با اطمینان خاطر هرچه بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

فولاد هرمزگان، سرآمد توجه به محیط‌زیست

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم در زمینه بهبود شرایط کارکنان، توجه به مسائل زیست‌محیطی است، خاطرنشان کرد: رعایت نکردن استانداردهای زیست‌محیطی می‌تواند آسیب‌های جدی را به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل فولاد هرمزگان در خصوص بهبود فرایندهای زیست‌محیطی تمهیدات خوبی تدارک دیده است و یکی از شرکت‌های پیشرو در امر توجه به محیط‌زیست محسوب می‌شود. این شرکت توانسته با اجرای پروژه‌های متعدد، گام‌های مؤثری در مسیر بهبود فرایندهای زیست‌محیطی بردارد؛ ضمن اینکه خوشبختانه واحد ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست فولاد هرمزگان برای اجرای پروژه‌ها مصمم است و پروژه‌ها نیز پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته‌اند.

اجرای پروژه نصب سیستم پایش آنلاین به‌منظور اطمینان از کنترل انتشار آلودگی هوا

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان از پروژه نصب سیستم پایش آنلاین به‌منظور اطمینان از کنترل انتشار آلودگی هوا به‌عنوان یکی از طرح‌های در دست اقدام این شرکت نام برد و گفت: با اجرای این پروژه، شاهد وضعیت مطلوب در مواردی همچون بررسی مداوم و پیوسته کیفیت پساب خروجی آب‌شیرین‌کن، امکان کنترل سریع و رفع خرابی‌ها با بهره‌برداری از نتایج آنلاین، کاهش احتمال خطاهای انسانی یا آزمایشگاهی در نتایج و کاهش هزینه‌های عملیاتی و آزمایشگاهی در خصوص انجام آنالیز خواهیم بود؛ به‌نحوی‌که با ثبت و ذخیره داده‌های پایش آنلاین، شرکت قادر خواهد بود با استناد به گزارش‌های پایشی، در زمان‌های مختلف عملکرد مطلوب خود را اثبات کند.

ندایی خاطرنشان کرد: ازجمله اقدامات دیگر شرکت برای رفاه حال کارکنان، شیفت‌بندی و متناسب‌سازی زمان کاری است؛ به‌طور مثال، در مشاغل حساس و طاقت‌فرسا به‌ویژه سایت‌های تولید، برای شیفت‌های هشت‌ساعته، برای هر پست دو نفر در نظر گرفته شده است تا علاوه بر تقسیم کار به چهار ساعت و کاهش فشار کاری، هر فرد پشتیبان دیگری باشد. علاوه بر این، برای رفاه حال کارکنان، تغذیه و میان‌وعده‌های مناسب در نظر گرفته شده است.

فولاد هرمزگان به‌منظور عمل به مسئولیت اجتماعی خود هیچ‌گاه تعدیل نیرو نداشته است

وی در خصوص تعداد نیروهای مشغول به کار در فولاد هرمزگان، گفت: در حال حاضر به‌طور مستقیم یک هزار و ۵۰۰ نفر در شرکت اصلی و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در ۳۵ شرکت پیمانکاری وابسته فعالیت می‌کنند. برای همه این کارکنان امنیت شغلی برقرار است. در همین حال فولاد هرمزگان از طریق واحد امور پیمانکاران به‌طور مرتب و بدون تأخیر بر حقوق، مزایا، پاداش و تنظیم قراردادهای کارکنان پیمانکاری نظارت می‌کند. گفتنی است فولاد هرمزگان به‌منظور عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از ابتدای راه‌اندازی شرکت، هیچ‌گاه اقدام به تعدیل نیرو نکرده است.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان در پایان تصریح کرد: شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، علاوه بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت کار در پرداخت حقوق و پاداش‌های مبنی بر تولید و توجه به معیشت کارکنان و خانواده‌ها نیز در کشور پیشرو است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها