افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی و پاسخگویی به مطالبات مردم صورت گرفت :

حضور مدیر شیلات هرمزگان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

  • کد خبر : 18699
  • 28 شهریور 1402 - 23:07
حضور مدیر شیلات هرمزگان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت
مدیر کل شیلات هرمزگان به منظور ایجاد سهولت در ارتباط با شهروندان از پاسخگویی برخط از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مدیرکل شیلات هرمزگان با حضور در مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات مردم شریف استان و جامعه بهره بردار شیلاتی به‌صورت تلفنی پاسخ گفت.

مسعود بارانی هدف از حضور در مرکز سامد را شنیدن مسائل و مشکلات شهروندان عنوان کرد و گفت: رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف پاسخگو مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.

بارانی دراین خصوص گفت: در ساعت تعیین‌شده به سؤالات مردم به‌ویژه جامعه بهره بردار شیلاتی که بیشتر در خصوص ارائه خدمات در حوزه صیدو صیادی و آبزی پروری بود، پاسخ داده شد که پیگیری‌های آن توسط شیلات انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستان ها و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم صادر شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها