به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مدیرکل شیلات هرمزگان با حضور در مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات مردم شریف استان و جامعه بهره بردار شیلاتی بهصورت تلفنی پاسخ گفت.
مسعود بارانی هدف از حضور در مرکز سامد را شنیدن مسائل و مشکلات شهروندان عنوان کرد و گفت: رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف پاسخگو مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.
بارانی دراین خصوص گفت: در ساعت تعیینشده به سؤالات مردم بهویژه جامعه بهره بردار شیلاتی که بیشتر در خصوص ارائه خدمات در حوزه صیدو صیادی و آبزی پروری بود، پاسخ داده شد که پیگیریهای آن توسط شیلات انجام میشود.
وی تصریح کرد: برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستان ها و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم صادر شده است.