افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

دفاع مقدس ارزشمندترین وقایع تاریخی کشور است

  • کد خبر : 18693
  • 28 شهریور 1402 - 22:57
دفاع مقدس ارزشمندترین وقایع تاریخی کشور است
جلسه ستاد بزرگداشت دفاع مقدس با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی، مدیر منابع انسانی، نمایندگان مدیریت های گزینش، پشتیبانی، شاهد و ایثارگران دانشگاه و جمعی از اعضای بسیج کارکنان دانشگاه و بسیج جامعه پزشکی در محل دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جلسه گفت: دفاع مقدس یکی از مهمترین و ارزشمندترین وقایع تاریخی کشور است.

دکتر غلامعلی جاودان افزود: جنگ و تهاجم ۸ ساله به کشور که با رشادت دلاورمردان کشورمان همراه بود؛ در این جنگ ناجوانمردانه ۸۰ کشور دنیا با ما جنگیدند ولی به لطف خدا و رهبری حضرت امام رحمت الله علیه و شجاعت و ایثارگری ملت ایران در همه اقشار سربلند از جنگ بیرون آمدیم و یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم.

دکتر جاودان ابراز کرد: به برکت دفاع مقدس، دشمن رسماً جرات حمله به کشور ما ندارد؛ گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۲۹ شهریور آغازگر این حماسه بزرگ است.

وی با اشاره به اهمیت ایام دفاع مقدس عنوان کرد: بنده بسیار خرسندم که بخشی از عمرم را توفیق داشتم که در صحنه های نبرد و دفاع مقدس شرکت کنم و خوشا به سعادت آنان که در این مسیر شهید شدند و جان خود را فدای میهن اسلامی کردند.

دکتر جاودان اظهار کرد: اگر حضرت زینب (س) وقایع عاشورا را انتقال نمی‌داد پیام عاشورا امروز در دنیا طنین انداز نمی شد. حضرت آقا سیدالشهدا فرمودند: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید دفاع مقدس ارزش آن به مقدس بودن آن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهمیت اطاعت از فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین در کشور تصریح کرد: یکی از علل پیروزی در دفاع مقدس اطاعت از فرماندهی کل قواست باید به پاس خون شهدا این هفته را گرامی بداریم.

وی یادآور شد: به نسل جدید یادآوری کنیم که با دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اکنون در آرامش هستیم و این امر با خون شهدا محقق شده است آنان هستی خود را دادند تا ما زندگی راحتی داشته باشیم.

جاودان خاطرنشان کرد: باید به نسل جدید، آیندگان بعد از خودمان بگوییم و به دنیا بگوییم که ما هستیم و به خاطر وطنمان و امنیت قدرشناسی کنیم. حب الوطن من الایمان وطن دوستی و وطن پرستی از ایمان است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها