افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد:

مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز

  • کد خبر : 18759
  • 30 شهریور 1402 - 22:43
مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شاغل در دانشگاه علوم پزشکی در مراسم جهاد و مقاومت که با حضور مقام معظم رهبری بصورت ارتباط ویدئو کنفرانسی در سالن نیروی دریایی سپاه بندرعباس شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در آستانه چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» به میزبانی حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس برگزار شد.

سایر استان‌ها نیز به صورت برخط در این مراسم حضور داشته و به استماع سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداختند که در استان هرمزگان این ویژه برنامه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی برگزار شد و ذیل آن از ایثارگران هشت‌سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و طلایه‌داران فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل به عمل آمد.

رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با حاضرین در این ویژه برنامه با بیان اینکه واقعه دفاع مقدس یک برهه برجسته و مهم در تاریخ کشور ما است، فرمودند: این مقطع مهم را باید درست بشناسیم و به اذهان نسل‎‌های بعدی معرفی کنیم؛ عقیده راسخ بنده آن است که اگر نسل‌های پی در پی ما دفاع مقدس را بشناسند و جوانب مهم دفاع مقدس را بدانند که در این واقعه مهم ملت ایران چگونه توانست خود را به سکوی پیروزی برساند، درس‌های بزرگی خواهند گرفت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه نتوانستیم تاکنون جزئیات این تابلوی بزرگ را بشناسانیم که اگر در آن تعمق کنیم هر بخش آن زیبایی‌های زیادی دارد، خاطرنشان کردند: بنده قصد ندارم در این جلسه این هدف را عملی کنم؛ زیرا ممکن نیست، اما مباحث را عرض می‌کنم، عظمت این حادثه از چند دیدگاه می‌شود مشاهد کرد؛ یکی از زاویه‌های آن چیزی است که از آن دفاع می‌شد، این اولین مورد است.

از این زاویه بخش اعظم این واقعه تبیین می‌شود، دوم اینکه باید ببینیم این دفاع در مقابل چه کسی صورت می‌گرفت و سومیی زاویه این است که این دفاع بوسیله چه کسانی انجام گرفت که بسیار مهم است.

امام خامنه‌ای با اشاره به اینکه عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت، اظهار داشتند: اقدامات بسیاری زیادی صورت گرفته است، اعم از ساخت فیلم و خاطره‌گویی، اما به اعتقاد من جا برای کار زیاد است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها