افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 18771
  • 30 شهریور 1402 - 23:05
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،به نقل از روابط عمومی دانشگاه، متن این پیام بدین شرح است؛

“بسم ربّ الشهداء و الصدیقین”

“من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضى نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

از میان مؤمنان مردانى‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند .

عزت ،سربلندی و اقتدار امروز ایران اسلامی بی شک مرهون ایمان و اعتقاد راسخ،دلاورمردی ها و شجاعت بزرگمردانی است که تربیت یافته محضر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پرورش یافته سیره و مکتب نورانی ایشان هستند و در دفاع از اسلام و اعتقادات و حریم ولایت ومجاهدت برای صیانت از وطن با بهره گرفتن از معارف و مبانی والای برگرفته از این مکتب، از بذل تمام هستی خود و جان شیرین خود دریغ نداشته اند.

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد. زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم هستند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که در دوران بحران بیماری منحوس کرونا ، مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری مسیر ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان را ادامه دادند و برای حفظ و ارتقای سطح سلامتی مردم شریف ایران جهاد کردند.

ایثار و فداکاری مدافعان سلامت در این ایام، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را زنده نموده و مسیری برای آیندگان گشود که فرزندمان با الهام گرفتن از این اقدامات زیبا در مسیر اسلام عزیز گام بردارند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف استان هرمزگان به ویژه رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمائیم.

دکتر غلامعلی جاودان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها