افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران با رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 18795
  • 31 شهریور 1402 - 0:14
دیدار مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران با رئیس دانشگاه
مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در دفتر دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر تعامل و همکاری دوجانبه بین این بانک و دانشگاه تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران در دانشگاه گفت: قرض الحسنه یکی از اعمال نیکی است که در قرآن کریم، بر انجام آن تاکید شده است.

دکتر غلامعلی جاودان ابراز کرد: به دنبال ایجاد شرایط رفاهی مناسب برای شاغلین، اساتید و دانشجویان هستیم؛ پرداخت وام هایی با شرایط مناسب و کم بهره یکی از خدماتی است که می توان در حوزه رفاهی به کارکنان اعطا کرد.

وی عنوان کرد: دانشگاه با در نظر گرفتن شرایط موجود و نظرات کارشناسی حوزه های توسعه، بودجه و مالی اقدام به عقد قرارداد با بانک ها و موسساتی که مایل به همکاری با دانشگاه هستند؛ می نماید.

سید سعید شمسی‌ نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر تقویت ارتباط بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد و گفت: مشارکت این بانک با مجموعه سلامت استان هرمزگان مایه افتخار ما بوده و این مدیریت آمادگی هر گونه همکاری اعتباری در راستای کمک به خدمت گزاران حوزه سلامت استان است.

شمسی نژاد افزود: امیدواریم با استفاده از همکاری بین بخشی و تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی طبق دستورالعمل های موجود، بتوانیم گام موثری در راستای ارائه خدمات بانکی به مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برداریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها