افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست مشترک جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 18814
  • 31 شهریور 1402 - 18:18
نشست مشترک جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
نشست مشترک دکتر غلامعلی جاودان با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی هرمزگان با هدف همکاری های مشترک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر احمد زاهری؛ رئیس جهاد دانشگاهی با معرفی بخش های مختلف جهاد دانشگاهی استان هرمزگان مانند معاونت آموزشی و معاونت پژوهشی افزود: جهاد دانشگاهی با داشتن خبرگزاری و وجود بخش های تحقیقاتی، افکارسنجی و آموزشی کوتاه مدت، آماده ارائه خدمات به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

دکتر زاهری در ادامه توان‌مندی و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با توجه به تاسیس و راه اندازی دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب استان، را بسیار مناسب دانست و خواستار همکاری در زمینه های برگزاری دوره های آموزشی، جلسات هم اندیشی، همایشهای علمی، استفاده از ظرفیتهای رسانه ایی، تفاهم در اخذ مجوزها، تولید محتوای رسانه ایی، پیشگیری از مشکلات اعتیاد شد.

دکتر غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: نقش اصلی در جریان دفاع مقدس مردم بودند که توانستند جلو دشمنان را چه در جبهه و چه در پشت جبهه بگیرند.

دکتر غلامعلی جاودان در ادامه این دیدار بیان کرد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان رشد و ارتقای علمی استان را فراهم می‌آورد.

دکتر جاودان با اعلام آمادگی از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی در بخش‌های تخصصی اظهار داشت: مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی می توانند در موضوعات امنیت و سلامت مواد غذایی، آلودگی هوا، علل شایع بودن انواع سرطان و …. با جهاد دانشگاهی همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها