افزونه جلالی را نصب کنید.
با رویکرد جلب مشارکت جهادگران، همتایاران و سفیران سلامت دانشجویی انجام شد؛

نشست مشترک معاونت های بهداشتی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 18817
  • 31 شهریور 1402 - 18:22
نشست مشترک معاونت های بهداشتی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
جلسه مشترک بین دو معاونت بهداشتی و معاونت دانشجویی فرهنگی با رویکرد جلب مشارکت و همکاری جهادگران، همتایاران و سفیران سلامت دانشجویی در سالن جلسات مرکز بهداشت استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، با محوریت گروه آموزش و ارتقای سلامت و در جهت اجرای تفاهم نامه بین حوزه معاونت بهداشتی و معاونت دانشجویی فرهنگی جلسه ای مشترک در محل معاونت بهداشتی با حضور مدیران امور دانشجویی و فرهنگی، مسئول مشاوره دانشجویی، کارشناس مربوط، مسئول امور جهادگران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیر گروههای حوزه معاونت بهداشتی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ هدف برگزاری این جلسه، تقویت همکاری بین حوزه معاونت بهداشتی و معاونت دانشجویی فرهنگی در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک وزارتی، مشترک بین این دو حوزه اعلام شده که جهادگران ، سفیران سلامت و همتایاران دانشجویی توانمند می توانند جمعیتی همکار در بهبود سواد سلامت جامعه باشند.

در این جلسه عنوان شد؛ کارشناسان حوزه معاونت بهداشتی می توانند به عنوان راهنما در امور جهادگری بر اساس نیاز بهداشتی منطقه، مشاور و آموزش دهنده برای دانشجویان داوطلب باشند.

مدیر امور فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی در مورد سابقه همکاری گروههای جهادی و دانشجویان داوطلب برای انجام امور مرتبط به سلامت و در مورد ظرفیت جهادگران دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی توضیحاتی ارائه داد.

مدیر امور دانشجویی و رییس اداره مشاوره دانشجویی در زمینه چگونگی بهبود فعالیت جهادگران حوزه دانشجویی و همتایاران سلامت مطالبی را ارائه کردند.

همچنین در این جلسه موضوعات تفاهم و فعالیت های دو حوزه ارائه شد. موضوعاتی نظیر برنامه ریزی، آموزش، توانمند سازی و ساماندهی سفیران سلامت و همتایاران دانشجویی، تسهیل در ارایه خدمات دندانپزشکی جهادی در مناطق نیازمند، بهره گیری از خدمات گروه های جهادی و تسهیل در موضوعات فرهنگ سلامت و آسیب های اجتماعی، اجرای برنامه های توجیهی برای گروه های جهادی پیش از فعالیت های جهادی در منطقه بر اساس نظام شبکه، اجرای برنامه های مشترک آموزشی دانشجویی، به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

مدیران گروه های فنی حوزه معاونت بهداشتی پیشنهاداتی موثر و مرتبط با گروههای فنی بهداشتی در جهت اجرای تفاهم نامه ارائه کردند و تصمیماتی در جهت تسهیل اجرای این تفاهم نامه گرفته شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها