افزونه جلالی را نصب کنید.

احمد صالحی سودروئی، ناجی زندگی سه بیمار

  • کد خبر : 18852
  • 01 مهر 1402 - 12:39
احمد صالحی سودروئی، ناجی زندگی سه بیمار
رییس واحد اهدا عضو استان از اهدا کبد و کلیه یک جوان ۳۰ ساله هرمزگانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر محمود حسین پور در این باره گفت: احمد صالحی سودروئی، جوان ۳۰ ساله، اهل روستای گچین و پدر یک فرزند، در تاریخ ۱۸ شهریور به علت تصادف با موتور سیکلت دچار ضربه به سر شده و جهت درمان به بیمارستان شهید محمدی منتقل و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. با توجه به ضربه وارد شده به سر این جان آفرین، مغز وی دچار خونریزی و ادم شده و در نهایت در تاریخ ۲۶ شهریور مرگ مغزی وی توسط پزشکان متخصص تایید میگردد.

دکتر حسین پور افزود: بعد از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده ایثارگر صالحی سودروئی جهت اهدا اعضا بدن عزیزشان به بیماران نیازمند عضو پیوندی، هماهنگی لازم جهت اعزام جراح از مرکز پیوند جنوب غرب انجام و جراح از بیمارستان بوعلی شیراز به بیمارستان شهید محمدی اعزام گردید و کبد و دو کلیه این جان آفرین گرانقدر در اتاق عمل این بیمارستان برداشت و جهت پیوند به بیماران نیازمند عضو پیوندی، به شیراز فرستاده شد.

دکتر حسین پور ضمن تقدیر از خانواده صالحی سودروئی برای انجام این کار بزرگ و خدا پسندانه و طلب آمورزش برای آن مرحوم، افزود: خانواده صالحی سودروئی از خانواده های اهل تسنن هستند که همچو سایر همشهریان سنی مذهب، دارای روحی والا هستند. من برای آن مرحوم مغفور از درگاه باری تعالی طلب مغفرت می کنم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها