افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی و مقاومت است

  • کد خبر : 18855
  • 01 مهر 1402 - 12:45
رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی و مقاومت است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در پردیس دانشگاه ضمن تبریک این هفته گفت: رمز پیروزی ملت ایران مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر غلامعلی جاودان ابراز کرد: در طول تاریخ کشورها معمولاً جنگ‌هایی اتفاق می‌افتد؛ یکی از این جنگ‌ها که به ما تحمیل شد جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس بود که به برکت خون شهدا در این برهه از زمان این نسل از جامعه ما سربلند بیرون آمد.

دکتر جاودان افزود: امنیت و آرامش و همچنین توسعه‌ای که در کشور وجود دارد به ویژه توسعه آموزش و پیشرفت‌های علمی که در کشور اتفاق می‌افتد مدیون ایثارگری‌ها و خون شهدا است.

وی عنوان کرد: دشمن بعد از جنگ ۸ ساله به خودش جرات حمله مستقیم به کشور را نداد اما سعی دارد از طریق جنگ نرم به ملت و کشور ضربه وارد کند اما ملت ایران ملتی هوشیار و بیدار است.

دکتر جاودان بیان کرد: پاس می‌داریم هفته دفاع مقدس و یادی می‌کنیم از شهدای عزیزمان چرا که ما هرچه داریم از برکت خون شهداست. باید ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های آینده انتقال دهیم؛ و به آیندگان بگوییم رمز پیروزی مقاومت است؛ ایستادگی و مقاومت ملت ایران در این ۴۰ ساله این موضوع را اثبات کرده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این ایام عزیز را به دکتر جاودان که از یادگاران و افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس است به صورت ویژه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

حجت الاسلام سید عباس تقوی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه در جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس افزود: امروز ما میراث دار آن مقاومت و ۸ سال دفاع مقدس هستیم. امروز خط نبرد ما همین دانشگاه و همین کلاس‌ها و این مجموعه‌هاست؛ اکنون اینجاست که ما با الهام از شهدا سنگرها را حفظ، و از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها