افزونه جلالی را نصب کنید.

سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی هرمزگان به شهرستان حاجی آباد

  • کد خبر : 18894
  • 01 مهر 1402 - 17:53
سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی هرمزگان به شهرستان حاجی آباد
مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سفر یک روزه به شهرستان حاجی آباد ضمن دیدار با مددجویان و کارکنان بهزیستی شهرستان و ارزیابی روند احداث پروژه مسکن ملی مددجویان ، از پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی بازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در سفر یک روز به شهرستان حاجی آباد ، پس از دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان حاجی آباد و ارزیابی فعالیت ها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف ، با دوتن از خانواده های تحت پوشش سازمان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن استماع دغدغه ها و مشکلات آنها دستورات لازم را به منظور رفع و پیگیری مسائل آنان صادر کرد.

جهانشاهی در بازدید از منازل مددجویان تحت حمایت بر ضرورت راه اندازی و تشکیل گروههای همیار متشکل از زنان سرپرست خانوار با استفاده از ظرفیت های موجود در سطح شهرستان و نیز براساس شناسایی بازار کار جهت عرضه و فروش محصولات مددجویان به منظور توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار آنان تاکید کرد .

سامیه جهانشاهی در ادامه از پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بازدید به عمل آورد و نحوه پذیرش و فرایند خدمت رسانی به گروههای مختلف جامعه هدف را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

بازدید از از روند احداث پروژه مسکن ملی ۱۵۶ واحدی مددجویان سازمان در شهرستان حاجی آباد از دیگر برنامه های مدیر کل بهزیستی هرمزگان در سفر یک روزه به این شهرستان بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها