افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک شهردار بندرعباس به مناسبت اول مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 18849
  • 01 مهر 1402 - 12:37
پیام تبریک شهردار بندرعباس به مناسبت اول مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید
مهدی نوبانی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه رهپویان و پویندگان عرصه علم و دانش، دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته شهر بندرعباس تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی نوبانی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه رهپویان و پویندگان عرصه علم و دانش، دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته شهر بندرعباس تبریک و تهنیت گفت. 

متن این پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

“ویزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه”

رویش شکوفه‌های مهربانی بر درخت دانش و طنین آشنا و شورانگیز زنگ مدرسه و پژواک گل‌واژه‌ قلب‌های سرشار از شوق حضور در کلاس درس،نویدبخش شروع مهر و آغاز بهار دانایی و توانایی است.

در مهر، تلاش و ممارست و تفکر، دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند. تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند. 

اینجانب فرا رسیدن فصل بازگشایی مراکز علمی، دانشگاهها و مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بهار دلنشین تعلیم و تربیت را به صاحبان خرد و اندیشه بویژه اساتید و فرهنگیان ارجمند و دانشجویان و دانش آموزان عزیز شهر بندرعباس تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سال تحصیلی جدید با استفاده از فناوری های نوین و تعامل و همکاری همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی زمینه‌های دستیابی به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت بیش از پیش فراهم آید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها