افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر بندرعباس:

حمل‌ونقل برای دانش‌آموزان بندرعباس تا پایان مهرماه رایگان است

  • کد خبر : 18909
  • 02 مهر 1402 - 14:26
حمل‌ونقل برای دانش‌آموزان بندرعباس تا پایان مهرماه رایگان است
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و با هدف تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک شهر، دانش‌آموزان می‌توانند تا پایان مهرماه از حمل‌ونقل عمومی رایگان اتوبوس های درون شهری و ١۵ دستگاه ون استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، یعقوب دبیری‌نژاد اظهار کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس و با هدف تسهیل در عبور مرور و کاهش ترافیک شهری، دانش‌آموزان می‌توانند تا پایان مهرماه از حمل‌ونقل عمومی رایگان اتوبوس های درون شهری و ۱۵ دستگاه ون استفاده کنند.

وی افزود: هزینه‌های اجرای این طرح توسط شهرداری بندرعباس تأمین می‌شود و در صورت تأثیر مثبت آن بر کاهش بار ترافیک در ساعات شروع و تعطیلی مدارس، این طرح را تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهیم داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: به‌رغم اینکه طبق قانون محدوده خدماتی شهرداری بندرعباس فقط تا مبادی ورودی شهر است، بخش مهمی از ظرفیت اتوبوس‌های شهرداری به تردد دانشجویان دانشگاه هرمزگان اختصاص داده شده است که مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان و دانش آموزان سطح شهر ایجاد کرده است.

دبیری‌نژاد ادامه داد: از مسئولان دانشگاه هرمزگان درخواست داریم در این خصوص چاره‌اندیشی کنند تا بتوانیم پاسخگوی گلایه‌های بحق مردم باشیم.

وی تاکید کرد: با وجود همه کاستی‌ها، تردد اتوبوس‌های درون شهری به نحوی برنامه‌ریزی شده است تا دانش‌آموزان بتوانند برای رفت و آمد از این امکانات استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها