افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید از سلف دانشجویی:

نظارت و ارزیابی برکیفیت و کمیت غذا به طور مستمر صورت خواهد گرفت

  • کد خبر : 18913
  • 02 مهر 1402 - 14:33
نظارت و ارزیابی برکیفیت و کمیت غذا به طور مستمر صورت خواهد گرفت
در نخستین روز از آغاز سال تحصیلی جدید امروز یک مهر ۱۴۰۲معاون فرهنگی ودانشجویی به همراه مدیر دانشجویی از سلف و آشپزخانه مرکزی دانشجویی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان با حضور در سلف و آشپزخانه مرکزی از نزدیک روند تهیه و توزیع موادخوراکی دانشجویان را مورد ارزیابی قرار دادند.

معاون فرهنگی و دانشجویی با تاکید بر ارتقا موادخوراکی از مرحله تهیه مواد اولیه، پخت تا توزیع آن گفت: بهداشت و سلامت موادخوراکی از مرحله تهیه مواد اولیه تا پخت و توزیع باید مورد ارزیابی قرار بگیرد و مطابق آیین‌نامه و پروتکل‌ها، کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه نظارت جدی خواهند داشت.

دکتریحیی میرزاده افزود: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته بسیاری از مراحل تهیه مواد خوراکی در آشپزخانه همچون پخت انواع کباب‌ها، سرخ کردن، پوست و خلال گیری و… به صورت مکانیزه صورت می‌گیردو امیداواریم در سالجاری با حمایت‌های ریاست دانشگاه بخش‌های دیگر آشپزخانه مرکزی نیز مکانیزه شوند.

میرزاده اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حوزه معاونت درحوزه رفاهی تهیه و توزیع مواد خوراکی با کیفیت و دارای ارزش غذایی بالا برای دانشجویان است که این مهم با برنامه‌ریزی در سالجاری ارتقا خواهد یافت.

وی توصیه کرد: کمیته هماهنگی صنفی و رفاهی دانشجویان پل ارتباطی بین دانشجویان و حوزه معاونت است و دانشجویان می‌توانند مسائل صنفی و رفاهی خود را از طریق این نهاد دانشجویی پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها