افزونه جلالی را نصب کنید.

دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی در بندرعباس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 18945
  • 03 مهر 1402 - 12:41
دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی در بندرعباس برگزار می‌شود
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی به مناسبت هفته گردشگری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، عباس رئیسی روز دوشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با همکاری موسسه آموزش گردشگری مشق آفرینیش و با همکاری میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی روز چهارشنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ در بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به‌صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود، افزود: ژاله امینی رئیس گروه برنامه ریزی و مدیریت تالاب‌ها و مهدی شیرخانی مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی هرمزگان مدرسان این دوره آموزشی هستند.

او ادامه داد: در پایان دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

رئیسی تأکید کرد: علاقه‌مندان و فعالین صنعت گردشگری می‌توانند از طریق لینک www.b2n.ir/wtd1402 در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها