افزونه جلالی را نصب کنید.

سفر رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به شهرستان جاسک و بررسی روند ارائه خدمت

  • کد خبر : 18933
  • 03 مهر 1402 - 12:29
سفر رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به شهرستان جاسک و بررسی روند ارائه خدمت
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به شهرستان جاسک، با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان مشکلات حوزه بهداشت و درمان را پیگیری و از بیمارستان جاسک بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در این سفر که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و همراهی دکتر منوچهر کمالی سرپرست معاونت درمان دکتر ذاکری معاون بهداشتی ، مهندس وزیری مدیر دفتر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه انجام شد دکتر غلامعلی جاودان با حضور در مراسم شب شهادت امام حسن عسکری (ع) در مسجد امام علی (ع) شهر جاسک ضمن دریافت مشکلات و درخواست های مرتبط با حوزه سلامت جمعی از نمازگزاران و حاضرین در مسجد به سوالات آنان پاسخ داد.

مهندس مهرانی فرماندار، حجت الاسلام ذاکری امام جمعه و جمعی از مردم شهر جاسک، دغدغه ها و مشکلات مردم مناطق مختلف شهرستان را مطرح و خواستار پیگیری و رفع کمبودهای حوزه سلامت شدند.

دکتر کمالی سرپرست معاونت درمان، دکتر ذاکری معاون بهداشتی و مهندس وزیری مدیر دفتر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه موارد مرتبط با حوزه کاری خود را از حاضرین جویا شدند و به سوالات آنان پاسخ دادند.

راه اندازی اورژانس هوایی، کمبود نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان، مشکلات نسخه های الکترونیکی دارو در داروخانه ها و راه اندازی خانه بهداشت های جدید عمده مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

دکتر احمد پور مدیر شبکه بهداشت و درمان و میری پور نماینده تامین اجتماعی شهرستان جاسک نیز در این نشست حضور داشتند.

در ادامه این سفر دکتر غلامعلی جاودان؛ با همراهی فرماندار شهرستان، معاونین بهداشتی و درمان دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک به صورت سرزده بازدید و روند خدمت رسانی در این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد.

دکتر جاودان از بخش های مختلف اورژانس، بستری، رادیولوژی، LDR، آی سی یو، سی سی یو، اتاق عمل و داروخانه شبانه روزی این مرکز درمانی بازدید و ضمن گفتگو با پرسنل و همراهان بیماران، از تعدادی از بیماران بستری نیز عیادت کرد.

دکتر منوچهر کمالی سرپرست معاونت درمان دانشگاه در بازدید میدانی از بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) روند ارائه خدمت، تجهیزات، نیروی انسانی متخصص و توسعه خدمات درمانی را در این مرکز مورد ارزیابی قرار داد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها