افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آغاز سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 18962
  • 03 مهر 1402 - 22:47
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آغاز سال تحصیلی جدید
دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی دانشگاه در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر است.

آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ را به استادان، پژوهشگران، فناوران، مدیران و کارکنان خدوم و خستگی‌ناپذیر و دانشجویان سرافراز و گرامی به‌خصوص دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که با استعانت از خداوند متعال و اراده ای راسخ در انجام شایسته فعالیتهای علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیتهای خطیرشان آماده و مهیا مینمایند، صمیمانه تبریک می‌گویم.

بدون تردید پیشرفت ایران اسلامی مرهون وجود گرانقدر دانشجویانی است که علاوه بر فرهیختگی در دانش تخصصی و حرفه‌ای رشته علمی خود واجد توانمندی‌های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی باشند و این مهم بدون سعی و اهتمام استادان و اعضای محترم هیئت علمی در عرصه‌های علمی، فنی، فرهنگی و اجتماعی که همواره روشنگر و رونق بخش فضای دانشگاه بوده اند ، حاصل نخواهد شد. انتظار می‌رود برای دستیابی به مرز‌های دانش و داشتن جامعه‌ای پیشرفته، بالنده، پرنشاط و امید وار تمامی عوامل نظام آموزشی دانشگاه، به‌ویژه دانشجویان، فرصت‌های در اختیار را مغتنم شمرده و تمام توان خود را برای کسب توانمندی و قابلیت‌های هرچه بیشتر به کار گیرند، چرا که پیشرفت و آبادانی کشور به فکر، اندیشه و عمل جوانان این سرزمین گره خورده‌است.

در سال تحصیلی جدید از استادان و اعضای محترم هیئت علمی انتظار می‌رود که با تجهیز خود به آخرین دستاوردهای علم، پژوهش و فناوری، آماده پاسخگویی به دانشجویان پرسشگر، خلاق و توانمند باشند و با یاری آنان ضمن حل مسائل و مشکلات کشور، در راستای توسعه علمی و همه جانبه گام بردارند. از دانشجویان عزیز نیز انتظار می رود با غنیمت شمردن اوقات گرانقدر جوانی و با تلاش و همت مثال زدنی، دین خود را به ملت بزرگوار و نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کنند.

در خاتمه از درگاه خداوند متعال برای همه استادان و اعضای محترم هیئت علمی و سایر متولیان آموزشی و پژوهشی دانشگاه، سالی پر از امید و نشاط و مشحون از موفقیت در رسیدن به مرجعیت علم و فناوری در جهان آرزومندم.

دکتر غلامعلی جاودان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها