افزونه جلالی را نصب کنید.
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با خانواده شهید رضایی

  • کد خبر : 18980
  • 04 مهر 1402 - 17:22
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با خانواده شهید رضایی
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به پاس مجاهدت‌ها و صبوری‌ خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل خانواده شهید عبدالحمید رضایی و دیدار با مادر شهید از وی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر غلامعلی جاودان در این دیدار گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تقدیر و تجلیل از ایثار و جانفشانی رزمندگان است که با بذل جان خود ایثار و گذشت را به ما آموختند.

دکتر جاودان با اشاره به اینکه ما مدیون خانواده شهدا و خون شهدا هستیم؛ افزود: اگر شاهد امنیت و دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری در کشور هستیم مدیون جانفشانی های شهدا است که در سایه رشادت‌های آنان حاصل شده است.
وی اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان از افتخارات کشور هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم. شهدا نماد ایثار، ولایتمداری، استقامت، پایداری و اقتدار ملت ایران هستند که امیدواریم با دعای خیر شهدا و خانواده های آنان ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم و در مسیر و تحقق آرمانهای انقلاب حرکت کنیم.

مادر شهید عبدالحمید رضایی که خواهر ۲ شهید علی و محمد بنوبندرضایی نیز می باشد ضمن تقدیر و تشکر از رئیس دانشگاه، معاون دانشجویی و فرهنگی و سایر مدیران دانشگاه در ارج نهادن و دیدار با خانواده شهدا گفت: برادرم محمد در بهمن سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ و فرزندم عبدالحمید و برادرم علی نیز همزمان در عملیات کربلای ۵ سال ۱۳۶۵ و در یک روز به شهادت رسیدند.

جعفر محمد حسین زاده داماد خانواده رضایی که از همرزمان شهید رضایی بود در این دیدار به بیان خاطرات زمان جنگ و چگونگی شهادت آنان پرداخت و گفت: ما در عملیات کربلای ۵ بعنوان غواص در صحنه جنگ و خط مقدم مشغول به خدمت بودیم که در این عملیات خودم نیز مجروح و عبدالحمید و علی که خواهر زاده و دایی بودند به درجه رفیع شهادت رسیدند.

در این دیدار که دکتر یحیی میرزاده معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر ابراهیم حسن نژاد مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و رزمندگان، موسی رنجبری مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، دکتر رضایی مدیر فرهنگی دانشگاه، سهرابی مدیر دانشجویی و جمعی از کارکنان دانشگاه حضور داشتند؛ از مادر شهید عبدالحمید رضایی و خواهر شهدا محمد و علی بنوبندرضایی تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها