افزونه جلالی را نصب کنید.

کسب عنوان مدیر دریایی نمونه توسط مدیر کل شیلات هرمزگان

  • کد خبر : 19038
  • 04 مهر 1402 - 17:49
کسب عنوان مدیر دریایی نمونه توسط مدیر کل شیلات هرمزگان
با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران و جمعی از مدیران سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان از سوی سازمان شیلات ایران،مدیر دریایی نمونه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، طی مراسمی با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، مدیرکل دفترریاست، روابط عمومی و اموربین الملل سازمان شیلات ایران، مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران، مشاور و مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات،مشاور رئیس سازمان در امور بین الملل، تشکل ها و گروه همت، از مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان به عنوان مدیر دریایی نمونه سازمان شیلات ایران با تقدیم لوحی از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران توسط معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران تقدیر شد‌.

در این مراسم معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران با اشاره به اقدامات خوب اخیر شیلات استان هرمزگان به ویژه در حوزه صید و صیادی تصریح کرد: تقدیر و تکریم زحمات کارکنان شیلات همواره از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران مورد تاکید بوده است و به مناسبت روز جهانی دریانوردی شاهد این مهم و انتخاب مدیر کل شیلات استان به عنوان مدیر نمونه دریایی بوده ایم.

سید مصطفی بهشتیان با بیان اینکه شیلات یکی از محورهای اساسی و اصلی تحقق اقتصاد دریا پایه است تصریح کرد: کسب عنوان مدیر نمونه دریایی افتخاری بزرگ و نشان از خدمات شایسته در حوزه دریایی و شیلات دارد.

وی افزود: بدون شک فعالیت های شیلاتی و دریایی می تواند نقش بسزایی در توسعه و تولید داشته باشد و امید داریم با توجه به تلاش های خوب مشاهده شده در استان هرمزگان در حوزه شیلات هرچه سریعتر شاهد نتایج خوب و ارزنده آن باشیم.

درپایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مدیر نمونه دریایی کشور، پیشکسوت نمونه دریایی کشور، ایثار گر و کارشناس نمونه دریایی تقدیر شد که مدیر کل شیلات هرمزگان به عنوان مدیر نمونه دریایی از سوی سازمان شیلات ایران انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها