افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور استاندار در ساختمان سامد:

مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه مسکن بررسی شد

  • کد خبر : 19044
  • 05 مهر 1402 - 10:15
مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه مسکن بررسی شد
استاندار هرمزگان با حضور در ساختمان سامد، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم استان با محوریت رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه مسکن شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور در ساختمان سامد پاسخگوی تماس‌های تلفنی و شنونده دغدغه‌ها و مشکلات مردم شریف استان با محوریت رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه مسکن و طرح نهضت ملی مسکن شد.

استاندار هرمزگان در مدت حدود ۲ ساعت به ۳۷ تماس تلفنی پاسخ داد و با مردم در خصوص مسائل گفتگو و مشکلات و دغدغه‌های طرح شده را به صورت آنی در همان لحظه از طریق مدیران مربوطه پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.

این برنامه با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با استاندار انجام شد.

گفتنی است در این برنامه، علاوه بر مدیرکل دفتر بازرسی استانداری، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اقتصادی و امور دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران بانک‌های مسکن ملی استاندار هرمزگان را همراهی کردند.

در پایان این برنامه، استاندار هرمزگان بر لزوم تداوم حضور در ساختمان سامد و شنیدن دغدغه‌های عمومی مردم تاکید کرد و از مدیران مربوطه خواست به طور منظم برای شنیدن مسائل و مشکلات مردمی این برنامه را تدارک دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها