افزونه جلالی را نصب کنید.

دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی در بندرعباس برگزار شد

  • کد خبر : 19114
  • 06 مهر 1402 - 13:59
دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی در بندرعباس برگزار شد
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی به مناسبت هفته گردشگری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عباس رئیسی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با همکاری موسسه آموزش گردشگری مشق آفرینیش و با همکاری میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی روز گذشته با حضور ۳۰ نفر از داوطلبان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به‌صورت مجازی و رایگان برگزار شد، افزود: سرفصل های دوره زمینه ها و حوزه های گردشگری سبز، سرمایه گذاری در زیر ساخت‌های سیاره، سرمایه گذاری در رفاه و خود شکوفایی، ارکان سبزینگی در گردشگری، حقایق پیرامون گردشگری سبز، تبدیل چالش ها به فرصت ها و طراحی برای پایداری ار سرفصل‌های این دوره آموزشی بود.

او ادامه داد: ژاله امینی رئیس گروه برنامه ریزی و مدیریت تالاب‌ها و مهدی شیرخانی مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی هرمزگان مدرسان این دوره آموزشی بودند.

رئیسی تاکید کرد: در پایان دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها