افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور استاندار هرمزگان:

یادواره شهدای وابسته به کارکنان استانداری هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 19117
  • 06 مهر 1402 - 14:05
یادواره شهدای وابسته به کارکنان استانداری هرمزگان برگزار شد
با حضور استاندار هرمزگان و به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای وابسته به کارکنان استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان یادواره شهدای وابسته به کارکنان استانداری هرمزگان برگزار شد.

استاندار هرمزگان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب نوپای جمهوری اسلامی بر مبنای اصول اسلامی با محوریت مردم شکل گرفت و پس از آن تمام جبهه کفر با محوریت آمریکا قصد داشتند این انقلاب را از بین ببرند.

وی افزود: برای تحقق این هدف دشمنان از صدام استفاده کردند و می‌خواستند با کمک‌های همه جانبه به رژیم بعث جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند، در این جنگ تمام عیار ایران تنها در یک طرف قرار داشت و کشورهای مستکبر در کتار صدام و رژیم بعث قرار گرفتند.

مهدی دوستی گفت: در جنگ تحمیلی محور تمام کارها مردم بودند، مردم ما در انقلاب، دفاع مقدس، فتنه‌ها، اغتشاشات، انحرافات و در سایر موارد در خط مقدم حمایت از انقلاب بودند مردم قهرمان واقعی و مدافعان این کشور بوده و خواهند بود. وی تصریح کرد: مردم فهمیده اند همیشه عاشورا و همه جا کربلا است جبهه کفر همواره علیه ملت ایران متحد است و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به کشور به میدان آورده است.

استاندار هرمزگان گفت: امروز بهترین کار و اقدام، خدمت به مردم است باید راه شهدا را ادامه داد و برای این مردم شبانه روز تلاش کرد که مشکلات کاهش یابد.وی با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا و قدردان خانواده شهدا هستیم اظهار داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و امیدواریم در خدمت به این خانواده‌ها گام برداریم.

گفتنی است در این یادواره از ۱۳۸ کارمند که وابسته به خانواده شاهد و ایثارگر و رزمندگان دفاع مقدس بودند از سوی استاندار هرمزگان تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها