افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت هفته گردشگری؛

دوره آموزشی بلد بومی تالاب و راهنمای محلی مکران در میناب افتتاح شد

  • کد خبر : 19248
  • 08 مهر 1402 - 16:48
دوره آموزشی بلد بومی تالاب و راهنمای محلی مکران در میناب افتتاح شد
با حضور محمد محسنی مدیرکل، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، عباس رئیسی معاون گردشگری و جمعی از مسئولین دوره آموزشی بلد بومی تالاب و راهنمای محلی مکران در میناب افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی در آیین افتتاح این دوره آموزشی ضمن تشکر از موسسه مشق آفرینش که این دوره را در شهر میناب برگزار کرده، گفت: دوره آموزشی که هم مکران و هم تالاب در آن است، هر دوی آنها وزن‌شان خیلی زیاد است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: تالاب‌های هرمزگان ویژه است یعنی جاهایی دیگر تالاب وجود ندارد خصوصا حوزه شرق هرمزگان که تالاب‌های آن رویشگاه چندل و حرا است. 

او با بیان اینکه شرق استان ظرفیتهای بی‌نظیری در حوزه گردشگری دارد ادامه داد: کسانی که به این حوزه ورود پیدا کردند و می‌خواهند نقش آفرینی کنند باید جایگاه این دو کلمه مکران و تالاب را خوب درک کنند. 

محسنی به هنرجویان گفت: در دوره آموزشی خوب گوش کنید، اگر خوب گوش کردید مرحله بعدی آن یادگیری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: خوب که یاد گرفتید خوب تر از آن اجرا کنید و حوزه شناخت‌تان را با خوب گوش دادن ارتقا دهید. 

او با اشاره به اینکه باید بپذیریم در حوزه گردشگری به لحاظ نیروی انسانی فقیریم، بیان کرد: نه فقط استان هرمزگان بلکه در تمام ایران این موضوع صدق می‌کند.

محسنی تاکید کرد: خوشا به حال شما هنرجویان که با شرکت در این دوره ها دانش خود را ارتقا می دهید و ما هم به شما افتخار می‌کنیم که بار اصلی دولت و اداره کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را متحمل می‌شوید.

 دوره آموزشی بلد بومی تالاب و راهنمای محلی مکران با همکاری موسسه گردشگری مشق آفرینش طی ۷۰ ساعت به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها