افزونه جلالی را نصب کنید.

همزمان با هفته گردشگری سه زیر ساخت گردشگری در شهرستان سیریک به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 19245
  • 08 مهر 1402 - 16:45
همزمان با هفته گردشگری سه زیر ساخت گردشگری در شهرستان سیریک به بهره برداری رسید
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از پایان عملیات اجرایی ۳ زیرساخت گردشگری در شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان محمد محسنی در آیین بهره برداری از این پروژه‌ها با اشاره به اینکه شهرستان سیریک با داشتن مناظر طبیعی زیباو پتانسیل‌های گردشگری فراوان، جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است، افزود: توسعه گردشگری سیریک با ایجاد زیرساخت‌گردشگری میتواند یک عامل مهم برای رونق اقتصادی و توسعه منطقه ای باافزایش تعداد گردشگران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این منطقه باشد.

او با اشاره به اینکه این زیر ساخت‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده، اظهار کرد: این زیر ساخت‌ها شامل تکمیل زیرساخت و ساماندهی ساحل گروک، تکمیل زیرساخت ساحل سیریک و ایجاد زیر ساخت در روستای طاهرویی بوده است.

محسنی ادامه داد: تکمیل محوطه‌سازی با کف پوش بتنی به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع در پارک ساحلی سیریک، محوطه‌سازی و پیاده رو به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع در پارک ساحلی گروک، فاز اول برق رسانی به ساحل طاهرویی به طول ۲۴۰۰ متر از جمله زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان سیریک هستند. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: اعتبار این زیرساخت‌ها از محل سفر رئیس جمهور به استان و اعتبارات ملی و استانی پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها