افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

برگزاری انتخابات پرشور نظام پرستاری در هرمزگان

  • کد خبر : 19317
  • 09 مهر 1402 - 12:36
برگزاری انتخابات پرشور نظام پرستاری در هرمزگان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان در سه حوزه مرکزی، شرق و غرب استان با حضور پر شور جامعه پرستاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر غلامعلی جاودان در تشریح برگزاری این انتخابات افزود:  در حوزه انتخابی مرکز استان شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد قشم، بندرخمیر، رودان و ابوموسی با ۹ صندوق ثابت و ۳ صندوق سیار، رای دهندگان از بین ۲۹ کاندید شرکت کننده در این حوزه انتخابی به کاندید مورد نظر خود رای دادند.

دکتر جاودان افزود: در حوزه انتخابی شرق استان شهرستانهای میناب، جاسک، بشاگرد و سیریک با ۱۹ کاندید شرکت کننده با یک صندوق ثابت در میناب و ۳ صندوق سیار در شهرستانهای جاسک، سیریک و بشاگرد جامعه پرستاری این حوزه آراء خود را به صندوق ریختند.

وی ابراز کرد: در حوزه انتخابی غرب استان و در ۳ صندوق ثابت بندرلنگه، پارسیان و بستک و یک صندوق سیار در کیش با ۲۳ کاندید، شرکت کنندگان در انتخابات آراء خود را به صندوق های اخذ رای ریختند.

دکتر جاودان عنوان کرد: انتخابات نظام پرستاری مطابق با دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت با تشکیل هیئت اجرایی و هیأت نظارت انتخابات در سه حوزه مرکزی، شرق و غرب استان در روز جمعه ۷ مهرماه برگزار شد و در هر حوزه ۹ نفر به عنوان عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی البدل هیأت مدیره نظام پرستاری انتخاب می شوند.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون، اعتراضات کاندیداها در فرصت ۴۸ ساعته پس از اعلام نتایج اولیه به هیات های نظارت شهرستانها ارائه و یک روز بعد، بررسی آن در هیات نظارت مرکزی آغاز می شود و ۵ روز زمان خواهد داشت که این اعتراضات بررسی و پس از آن نتایج نهایی انتخابات اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها