افزونه جلالی را نصب کنید.

پاسخ محمد نعمتی روزنامه نگار برجسته هرمزگان به یک اتهام

  • کد خبر : 19359
  • 09 مهر 1402 - 14:24
پاسخ محمد نعمتی روزنامه نگار برجسته هرمزگان به یک اتهام
محمد نعمتی روزنامه نگار و پیشکسوت فرهنگی هرمزگان با ارسال یک مطلب به دفتر پایگاه خبری چلچله بندر، نسبت به آنچه که گفته می شود از سوی آقای قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به عنوان تهمت منتشر شده است پاسخ گفت.

در این جوابیه آمده است:

با سلام

در پی بازنشر مطلبی به نقل… در یکی از کانالهای فضای مجازی تحت عنوان « اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان دلایل استعفای مدیر دبیرستان نمونه جواد الائمه را شفاف سازی کنید » جناب آقای قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پیامی  اینجانب محمد نعمتی بازنشسته آموزش و پرورش و فعال رسانه ای  را متهم به  نشر اکاذیب نموده اند. لذا لازم است  به عنوان یک پیشکسوت فرهنگی که در طول سی سال خدمت،  مسئولیت های مختلف از معلمی تا معاونت اداره کل آموزش و پرورش را عهده دار بوده ام  نکاتی را به جناب آقای قویدل یادآور شوم:

-اول آن که داشتن سعه ی صدر و روحیه ی نقدپذیری طبق فرمایش رئیس محترم دولت  سیزدهم باید از ویژگی های مدیران این دولت باشد، لذا به جای تهدید منتقدان مشفق و اهالی رسانه سعی در بهره گیری از نظرات و  تجارب آنان برای خروج آموزش و پرورش استان از وضعیتی نمایید که در آن گرفتار شده است: از افت شدید میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان گرفته تا افت معنادار درصد قبولی های پایه دوازدهم و نیز افت جایگاه آموزشی استان در کشور و اخیرا هم خالی بودن بسیاری از کلاس های درس در نقاط مختلف استان علیرغم گذشت یک هفته از شروع سال تحصیلی.

– دوم آن که جناب آقای قویدل ؛ مطلب بازنشر شده در این کانال به نقل از یک کانال شناخته شده ی کشوری به نام انعکاس است و مستند به متن استعفای یکی از مدیران زحمتکش ودلسوز مدارس این استان. لذا همانگونه که کانال انعکاس نیز محترمانه از آن اداره کل خواسته است به جای تهدید به شکایت بهتر است قدمی در مسیر تنویر افکار عمومی بردارید تا شائبه ها مرتفع شود.

در پایان توفیق همه ی خدمتگزاران واقعی ایران عزیز را از درگاه ایزد منان مسالت دارم وآمادگی خود علیرغم مشکلات جسمی جهت حضور در محاکم قضایی مورد درخواست مدیرکل محترم اعلام میدارم. کفر چو منی گزاف وآسان نبود.

محکمتر ار ایمان من ایمان نبود.

در دهر چو من یکی وآن هم کافر

پس در همه دهر یک مسلمان نبود.

محمد نعمتی- بازنشسته فرهنگی

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها