افزونه جلالی را نصب کنید.

استاندار هرمزگان؛ استاندار برتر ستاد خدمات سفر شد

  • کد خبر : 19392
  • 10 مهر 1402 - 20:56
استاندار هرمزگان؛ استاندار برتر ستاد خدمات سفر شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، به‌عنوان استاندار برتر در ستاد خدمات سفر کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: در همایشی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مقامات کشوری و لشکری، که به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری در برج میلاد تهران برگزار شد، استاندار هرمزگان به‌عنوان استاندار برتر در ستاد خدمات سفر موردتقدیر قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: ارزیابی استانداران بر اساس هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر، ابتکار و انتخاب روش جدید خدمت به جامعه مسافران و گردشگران، کاهش نارضایتی، افزایش ۳۵ درصدی سفر، افزایش مسیرهای جدید و… انجام‌شده که انتخاب استاندار هرمزگان نشانگر یک مدیریت واحد و موفق در ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوده است.

او ادامه داد: قطعاً با توجه به حجم مسافری که وارد استان هرمزگان می‌شود اگر این مدیریت واحد اعمال نمی‌شد با مشکلات و نارضایتی زیادی مواجه بودیم که خوشبختانه شاهد رضایتمندی مسافران و گردشگران ورودی به استان بودیم

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها