افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور تیم پایش و ارزیابی وزارت بهداشت و سرپرست معاونت درمان انجام شد؛

جلسه بررسی روند اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای ۲۰هزار نفر

  • کد خبر : 19408
  • 11 مهر 1402 - 16:02
جلسه بررسی روند اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای ۲۰هزار نفر
جلسه بررسی روند اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای 20هزار نفر در شهرستان بندر لنگه با حضور تیم پایش و ارزیابی وزارتخانه و سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی به ریاست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مرکز بهداشت استان هرمزگان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : اجرای برنامه پزشکی خانواده شهری و نظام ارجاع در ۴ فاز درشهرهای بالای ۲۰هزار نفر در استان اجرا می گردد که در فاز اول برنامه از اردیبهشت ماه در شهرستان بندر لنگه آغاز شده است و در فازدوم درشهرستان های میناب، حاجی آباد ، رودان ودر فازسوم شهرستان های قشم و کیش و در فاز آخر شهرستان بندرعباس تحت پوشش این برنامه قرار خواهد گرفت.

دکتر عبدالجبار ذاکری اعلام کرد : در این برنامه هر نفر باید مراقب سلامت خود را بشناسد و با آن در ارتباط باشد .

معاون بهداشتی افزود: نظام ارجاع بصورت کاملا الکترونیک و براساس پنل سلامت و ارجاع نوبت دهی تا سطح سه بصورت کاملا الکترونیکی انجام می شود

وی همچنین به چالش های برنامه طرح پزشک خانواده که کمبود نیروی انسانی و زیر ساخت های برنامه است اشاره کرد
.
دکتر خاکی معاون نظارت و ارزیابی وزارت بهداشت ضمن تشکر از زحمات معاون بهداشتی در اجرای برنامه بر لزوم ارائه خدمات یکپارچه ازسطح یک که شامل پایگاه سلامت،مرکز جامع خدمات سلامت به سطح دوم خدمات که بیمارستانها و کلینک های درمانی می باشند تاکید کرد.

دکتر ربانی کارشناس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت عنوان کرد: با انجام برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرستان بندرلنگه شهروندان این شهرستان می توانند ضمن انجام مراقبت های گروه های سنی از مزایایی نظام ارجاع که نوبت دهی در سطح اول به سطح دوم می باشد بهره مند شوند .

وی افزود: دراینده نزدیک افرادی که از طریق سیستم نظام ارجاع به کلینک ها و بیمارستانها مراجعه نمایند از مزایای کاهش پرداخت حق ویزیت و یا درصورت بستری شدن از خذمات بخش های بستری بهره مند شوند.

دکتر حسین اقتدار بختیار ، مدیر گروه ستاد گسترش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر خاکی و دکتر ربانی مسوول تیم پایش وزارتخانه در سفر ۲ روزه به استان هرمزگان از اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرستان بندر لنگه بازدید کردند .

طی این بازدید پایگاههای شهری حسین آباد و شهید باهنر و مرکز جامع سلامت شهید رجایی و ستاد شبکه بهداشت ودرمان ارزیابی شد.

در این بازدید مهندس عزیزی رئیس گروه گسترش معاونت بهداشتی به همراه مدیرشبکه بهداشت ودرمان بندر لنگه و ریئس بیمارستان این شهرستان حضورداشتند

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها