افزونه جلالی را نصب کنید.

اجلاس مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 19498
  • 13 مهر 1402 - 17:54
اجلاس مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های هرمزگان برگزار شد
اجلاس هم اندیشی مدیران و معاونین بهداشتی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه استان هرمزگان با حضور معاونین بهداشتی و درمان دانشگاه، مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه، معاون فنی و مدیر گروه های فنی ستادی معاونت بهداشتی دانشگاه با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهداشت ودرمان شهرستان ها صبح امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تشکر از حضور مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان های تابعه بر برنامه ریزی برای ارتقای شاخص های بهداشتی  تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات شایسته و ارتقای سلامت مردم جامعه از اولویت های مهم مجموعه بهداشت و درمان است .

دکتر عبدالجبار ذاکری افزود: انتظار می رود با بازنگری در برنامه های بهداشت و درمان شاهد افزایش و پیشرفت در بهبود شاخص ها باشیم.

دکتر ذاکری با اشاره به اینکه یکی از اولویت های برنامه  جوانی جمعیت درمان ناباروری است بر غربالگری ۱۰۰درصدی زوج در سنین باروری جهت شناسایی زوجین نابارور تاکید و بیان کرد: شناسایی زوجین نابارور و مشاوره های درمانی پیش و حین بارداری و ارجاع این افراد به سطح یک و دو از اقدامات مهم است که باید پیگیری شود.

دکتر ذاکری با اشاره به اینکه اولین اقدام ضروری در حوزه بهداشت رفع مشکل کمبود پزشک در بعضی از نقاط مناطق روستایی است گفت: پیگیری های لازم  جهت تامین  پزشک  در مراکز روستایی درحال انجام است و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد رفع این مشکل باشیم.

دکتر منوچهر کمالی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن اشاره به  دغدغه ها و مشکلات بیمارستان های شهرستانهای تابعه گفت: کلیه مصوبات بیمارستان ها براساس مصوبا ت چندسال گذشته می باشد  به همین علت جذب اعتبارات بیمارستانها براساس گذشته است که امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل حل شود.

دراین جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه به نمایندگی غرب و مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک به نمایندگی شرق استان عملکرد و شاخص های بهداشتی و چالش ها و مشکلات شهرستان خود را ارائه کردند. در پایان جلسه پرسش و پاسخ انجام شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها