افزونه جلالی را نصب کنید.

تصادف با شتر در جاسک ۷ مصدوم بر جای گذاشت

  • کد خبر : 19492
  • 13 مهر 1402 - 16:35
تصادف با شتر در جاسک ۷ مصدوم بر جای گذاشت
بر اثر برخورد خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یک نفر شتر در جاده محور جاسک به لیردف (۳ کیلومتر قبل از رودخانه جگین) ۷ نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اعلام این خبر گفت: در این حادثه که ساعت ۱۸:۵۰ عصر روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه رخ داد، بعد از تصادف خودروی سواری با شتر، خودرو از مسیر اصلی منحرف و با یک آمبولانس که در حال برگشت از ماموریت بود برخورد کرد و آمبولانس نیز دچار آسیب شد.

دکتر عبدالعظیم احمدپور افزود: ۷ نفرمصدوم به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان جاسک انتقال داده شدند که ۵ مصدوم ترخیص و ۲ مصدوم به علت ضربه تروما به ناحیه سر جهت ادامه درمان تخصصی به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب و شهیدمحمدی بندرعباس اعزام شدند.

شتر حیوانی مقاوم برای مناطق خشک و بیابانی است که در مناطقی از هرمزگان شترداری از قدیم الایام مرسوم بوده، در استان هرمزگان بیشتر شترها از نژاد جمازه یا رواحیه هستند که بیشتر برای باربری و سواری مورد استفاده قرار می‌گیرند 

اما علیرغم تمام مزیت‌های شترداری در هرمزگان، سرگردانی این حیوانات موجب بروز مشکل برای مناطق شرقی هرمزگان شده و همین امر نیز موجب بروز تصادفات زیادی در محورهای مواصلاتی استان می‌شود. 

این مشکل سرگردانی شترها و تصادفات پی‌درپی سبب از دست رفتن جان‌های زیادی در محور سیریک به جاسک شده است و تاکنون راه‌کار عملی مناسبی از سوی مسئولان برای کنترل این حیوانات و ممانعت از حضور بر روی خیابان دیده نشده است. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها