افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

شورای صنفی دانشجویی می‌تواند بازوی توانمندی در کنار مجموعه دانشگاه باشد

  • کد خبر : 19495
  • 13 مهر 1402 - 17:53
شورای صنفی دانشجویی می‌تواند بازوی توانمندی در کنار مجموعه دانشگاه باشد
نخستین نشست هماهنگی اعضای شورای صنفی و رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با معاون و مدیران و روسای اداره‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۲برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، معاون فرهنگی و دانشجویی با اشاره به نقش و جایگاه این نهاد دانشجویی در پیشبرد اهداف صنفی و رفاهی دانشجویان گفت: اعضای شورای صنفی و رفاهی منتخب همه اقشار دانشجویان هستند و می‌توانند به عنوان بازوانی توانمند در کنار مجموعه دانشگاه در حوزه‌های مختلف دانشجویی برای بهبود رفاه باشند.

دکتریحیی میرزاده گفت: نمی‌توان به هیچ عنوان کتمان واقعیت‌های موجود مشکلات و تنگناهای دانشجویی در موضوع امور صنفی و رفاهی دانشجویان شد، ولی همه تلاش‌ها در تابستان ۱۴۰۲ ازحوزه ریاست دانشگاه تا همه حوزه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی درجهت برنامه ریزی و تلاش برای ارتقا و بهبود شرایط موجود بوده است.

میرزاده اضافه کرد: بهبود شرایط در بسیاری از حوزه‌های دانشجویی نیازمند زمان و اعتبار ویژه‌ای است ولی در برخی حوزه ها نظیرتغذیه، خوابگاه، نقلیه و ورزش و… برنامه ریزی‌های خوبی در راستای بهبود انجام شده است.

وی یادآورشد: افزایش تجهیزات ورزشی خوابگاه‌ها، تعمیرونوسازی بلوک ۳ خوابگاه کوثر، افزایش وسائل نقلیه به ۱۶ دستگاه اتوبوس، بهبود کیفیت و کمیت مواد خوراکی سلف مرکزی، گازکشی خوابگاه کوثرو… فقط بخشی از این فرآیندهاست که در تابستان ۱۴۰۲ به انجام رسیده است

دبیرکل شورای هماهنگی شورای صنفی و رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این نشست با اشاره به مسئولیتی که بر عهده این نهاد دانشجویی است،گفت: این نهاد دانشجویی به عنوان پیگیری کننده مسائل و مشکلات دانشجویان در زمینه صنفی و رفاهی است و در چارچوب قوانین و آیین‌نامه‌های موجود فعالیت می‌نماید.

ابراهیم اتابکی در ادامه افزود: ارائه برنامه‌ریزی دقیق برای امورحمل و نقل دانشجویان همیشه از دغدغه‌های دانشجویان بوده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی این مشکل مرتفع شود.

اتابکی افزود: دانشجویان بومی بخشی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهستند که باید برای استفاده از حمل و نقل چاره اندیشی شود تا بتوانند از این بخش بهره ببرند.

وی با اشاره به عمده مشکلات اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها یادآور شد: انتظار می رود که دانشگاه علیرغم اینکه تعهد اسکان خوابگاهی طبق دفترچه ندارد اما مساعدت‌های لازم در زمینه اسکان به خصوص دختران دانشجو جدیدالورود را در اولویت قرار دهد.

وی عنوان کرد: حوزه تربیت‌بدنی مورد توجه بسیاری از دانشجویان است و می طلبد در سال ۱۴۰۲ نگاه ویژه ای به این بخش شود تا همه از این امکانات استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه هایی مشخص شده است که اموررفاهی دانشجویان را در بخش مختلف پیگیری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها