افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور استاندار هرمزگان انجام شد:

بررسی طرح توسعه ٢۴٠٠ هکتاری بندر شهیدرجایی

  • کد خبر : 19524
  • 14 مهر 1402 - 15:54
بررسی طرح توسعه ٢۴٠٠ هکتاری بندر شهیدرجایی
با حضور استاندار هرمزگان طرح توسعه اراضي ٢ هزار و ٤٠٠ هكتاري پشتيبان بندر شهيد رجايي مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، استاندار هرمزگان، در این نشست که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها بیش از حد برروی توسعه زیرساخت‌های فیزیکی تمرکز شده است، گفت: در بسیاری از موارد می‌توان با اعمال اصلاحات در مدیریت بندری نتایج مورد نظر را به دست آورد.

وی اظهارداشت: برای افزایش ظرفیت بندری کشور صرفا ساختن بنادر جدید کارساز نیست بلکه باید روی موضوعات مدیریت بندری، ارتباطات بین‌المللی و هماهنگی تمام موضوعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تمرکز کنیم.استاندار هرمزگان با اشاره به بخش صنعت در استان، گفت: یکی از مشکلات هرمزگان، این است که میان شهرک‌های صنعتی استان با شهرک‌های صنعتی استان‌های فلات مرکزی، مانند یزد و اصفهان هیچ تفاوتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: متأسفانه شهرک‌های صنعتی استان نتوانسته‌اند به درستی از مزیت مجاورت با دریا استفاده کنند بر همین اساس به دنبال تعریف محدوده‌هایی هستیم که بتوانیم دریا را نیز در صنعت استان نقش دهیم و برای این منظور بر اساس واردات مواد اولیه و فراوری در آن‌ها نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مهدی دوستی، با اشاره به اهمیت فعال‌سازی بانکرینگ در استان هرمزگان، گفت: ما مشکلمان در بانکرینگ صرفا تولید سوخت نیست در حالی که تمرکز خود را برروی سوخت کم سولفور گذاشته‌ایم بلکه اصلی‌ترین چالش مسائل مالی و بازاریابی به ویژه تنوع بخشی به خدمات است.

در این جلسه طرح توسعه پسکرانه ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی مورد بررسی قرار گرفت و ضمن بررسی پیشرفت پروژه درخصوص ادامه فرایند ساخت و آماده سازی فاز اول تصمیم‌گیری لازم انجام شد.

همچنین مقرر شد جهت تهیه بسته اصلاحات فرایندی در بندر شهید رجایی از ظرفیت مشاور مدنظر سازمان بنادر استفاده گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها