افزونه جلالی را نصب کنید.
در دیدار با فرماندار شهرستان بندرلنگه مطرح شد:

ساماندهی بیش از پیش بنادر صیادی در دستور کار مدیریت بهره بردار بنادر صیادی

  • کد خبر : 19507
  • 14 مهر 1402 - 15:05
ساماندهی بیش از پیش بنادر صیادی در دستور کار مدیریت بهره بردار بنادر صیادی
مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری، رئیس شیلات شهرستان لنگه و رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستانهای شیلات استان با فرماندار شهرستان لنگه و جمعی از جامعه صیادی و تعاونی های صیادی این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی هدف از این دیدار را افزایش تعاملات در مسیر خدمت رسانی به مردم، ارتقا و تسهیل خدمت رسانی، بررسی و حل مسائل و مشکلات جامعه صیادی خواند و گفت: امید است با بهره گیری از حمایت های خوب فرمانداری شهرستان و همچنین فعالیت های تعاونی های صیادی در شهرستان بندرلنگه شاهد ارتقای فعالیت های صید و صیادی و خدمات رسانی به این قشر زحمت کش باشیم.

وی با اشاره به جایگاه فعالیت های شیلاتی در شهرستان بندرلنگه افزود: خوشبختانه شهرستان بندرلنگه هم در زمینه صید و صیادی و هم در زمینه آبزی پروری و صنایع شیلاتی فعالیت های چشمگیر و خوبی دارد و می توان از این شهرستان به عنوان مجموعه کاملی از فعالیت های شیلاتی یاد کرد.

بارانی با اشاره به اهمیت صید وصیادی پایدار،از تعاونی‌ های صیادی شهرستان لنگه و فعالین عرصه صیادی این شهرستان خواست تا با شیلات شهرستان و به پایگاه حفاظت منابع آبزیان بندرلنگه تعامل و همفکری بیشتری داشته باشند و شیلات را در کاهش فشار بر ذخایر آبزیان و همراهی کنند.

در ادامه فواد مرادزاده فرماندار این شهرستان با اشاره به اقدامات خوب شیلات در توسعه فعالیت های شیلاتی شهرستان بندرلنگه گفت:ظرفیت ‌ها و توانایی های شیلاتی شهرستان بندرلنگه می ‌تواند زمینه توسعه بیش از پیش،به ویژه در پایداری اشتغال و تولید شهرستان و استان را فراهم سازد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها