افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان خبرداد:

تسهیلات قرض‌الحسنه برای گازکشی داخلی خانه‌ها در هرمزگان پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 19677
  • 16 مهر 1402 - 14:20
تسهیلات قرض‌الحسنه برای گازکشی داخلی خانه‌ها در هرمزگان پرداخت می‌شود
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، از موافقت هیات وزیران با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به خانوارهای ۶ استان کشور برای انجام لوله کشی گاز داخلی منازل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی با اشاره به تلاش دولت برای گازرسانی به تمام مناطق کشور، گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم گام‌های محکمی در رابطه با گازرسانی برداشته شده است اما به دلیل بالا بودن هزینه‌های لوله‌کشی گاز به داخل منازل بسیاری از مردم رغبتی به استفاده از این امکان نشان نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه، دولت برای رفاه مردم تلاش می‌کند، گفت: برای اینکه موانع مالی گازکشی به خانه‌ها برداشته شود، دولت بانک مرکزی و بانک‌های عامل را موظف کرده است که برای این منظور تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کنند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران ، بانک مرکزی از طریق بانک‌های عامل نسبت به اعطای ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات بانکی قرض الحسنه جهت افزایش اشتراک پذیری گاز و انجام لوله کشی داخلی منازل در شهرها و روستاهای استان‌های خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد اقدام خواهد کرد.

وی تأکید کرد: میزان این تسهیلات یکصد و پنجاه میلیون ریال (۱۵ میلیون تومان) با دوره بازپرداخت پنجساله است که به هر خانوار که در استان هرمزگان و استان‌های مذکور بخواهند گازکشی کنند پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها