افزونه جلالی را نصب کنید.

انتصاب سرپرست اداره میراث‌فرهنگی بندرلنگه

  • کد خبر : 19706
  • 17 مهر 1402 - 10:44
انتصاب سرپرست اداره میراث‌فرهنگی بندرلنگه
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بندرلنگه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ، در نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، فرماندار بندرلنگه، حراست اداره‌کل و جمعی از مسئولین، زینب فروتن به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندرلنگه منصوب شد.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی شهرستان بندرلنگه گفت: انتخاب رئیس اداره برای شهرستانی که دارای سابقه، پیشینه تجارت، فرهنگ، مشاهیر و مفاخر است برایمان سخت بود، اینکه بتوانیم شخصی را انتخاب کنیم که درخور مردم باشد.

او افزود: بعد از بررسی‌ها و ارزیابی‌ها زینب فروتن سرپرست نمایندگی پارسیان (گاوبندی) بهترین گزینه بود و چند ماهی که در شهرستان پارسیان (گاوبندی) حضور داشت کارهای معطل‌مانده و هماهنگی‌ها در حوزه صنایع‌دستی، سرمایه‌گذاری و ساماندهی حوزه مأموریتی اداره‌کل را به سرانجام رساند.

محسنی بابیان اینکه سرپرست نمایندگی پارسیان (گاوبندی) علاوه بر آن امور شهرستان‌های تابعه را نیز نظارت می‌کرد، ادامه داد: در همین راستا به موضوعات شهرستان‌ها اشرافیت پیداکرده و به خاطر تعلق‌خاطری که به غرب استان دارد، در ارزیابی و بررسی انتخاب شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار کرد: تعامل و همکاری بین بخشی خصوصاً اطاعت‌پذیری از نماینده عالی استان در شهرستان برای ما یک اصل است.

او با اشاره به اینکه مصمم هستیم که تمام‌قد در سه حوزه مأموریتی فعالیت کنیم، افزود: رئیس اداره شهرستان باید تمام ظرفیت خود را در سه حوزه مأموریتی و تعامل با شهرداران بگذارد و آن چیزی که فرماندار و رئیس اداره شهرستان تصمیم گرفت تصمیم ما است یعنی ما برای خودمان تکلیف می‌دانیم.

محسنی ادامه داد: کمک می‌کنیم شهرستان بندرلنگه در مسیری قرار بگیرد که بتواند جایگاه واقعی خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیدا کند.

فؤاد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه در ادامه ضمن تشکر از انتخاب زینب فروتن گفت: فارغ از هر عملکردی ازنظر من مدیر توانمندی است که بتواند بخشی از جامعه را رهبری کند و به سمت بهتر شدن جامعه گام بردارد و بتواند مشکلات مردم را حل کند.

او اضافه کرد: ما از گذشته تاکنون در تحریم بودیم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را برای مردم داشته باشیم به همین جهت مقطع حساسی است مردم توقع بسیاری در حوزه‌های مختلف دارند.

مراد زاده با اشاره به اینکه یکی از ادارات حساس ما در شهرستان، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، افزود: بخش زیادی از جامعه با رئیس میراث‌فرهنگی ارتباط برقرار می‌کنند و نقش بانوان در این موضوع بیشتر و بااهمیت‌تر است.

فرماندار شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: در شهرستان بندرلنگه در حوزه‌های مختلف اعم از صنایع‌دستی، گردشگری و حفظ آثار تاریخی بیشتر بانوان پیگیر هستند و چه‌بهتر برای رئیس اداره میراث‌فرهنگی، بانویی انتخاب‌شده است، ما هم از انتخاب این بانو حمایت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها