افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مدیران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پروژه بیمارستان کودکان

  • کد خبر : 19689
  • 17 مهر 1402 - 10:23
بازدید مدیران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پروژه بیمارستان کودکان
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ در راستای نظارت بر روند آماده سازی ساختمان جدید مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان جهت افتتاح و بهره برداری، تیمی از مدیران، ارزیابان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این مرکز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، بازدید از قسمت های مختلف طبقات این مرکز مانند آزمایشگاه، آندوسکوپی، اورژانس، بخش مراقبت های ویژه کودکان و اتاق عمل انجام شد.

همچنین از حیاط و روند محوطه سازی پروژه نیز بازدید به عمل آمد.

در این بازدید که با حضور مدیر اجرایی معاونت توسعه، مدیر منابع انسانی، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی، مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد، مدیر دفتر فنی، مدیر اداره تجهیزات پزشکی، مدیر داخلی بیمارستان انجام شد، روند پیشرفت پروژه و آماده سازی آن جهت افتتاح، رضایت بخش توصیف شد.

بازدید رئیس دانشگاه از خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید مطهری و نشست صمیمانه با دانشجویان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از خوابگاه‌ دانشجویی شهید مطهری (پسران) بازدید و در نشستی صمیمانه با دانشجویان در شروع سال تحصیلی جدید گفتگو کرد.

در ادامه بازدید رئیس دانشگاه از خوابگاه دانشجویی مطهری، نشستی صمیمانه بین مسئولان دانشگاه و دانشجویان در نمازخانه خوابگاه برگزار گردید که طی آن دانشجویان از نزدیک مسائل و مشکلات آموزشی و مسایل مربوط به خوابگاه را با رئیس دانشگاه مطرح کردند.

در حاشیه این نشست صمیمانه رئیس دانشگاه در جشن تولد دانشجو در خوابگاه مطهری حضور یافت.

طی این بازدید معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر دانشجویی، رئیس اداره امور خوابگاه ها، مشاور و رئیس دفتر حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی رئیس دانشگاه را همراهی کردند.

بازدید از امکانات رفاهی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شرق استان

مدیران فرهنگی و دانشجویی، رئیس اداره امور خوابگاه ها و جمعی از کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی، امکانات رفاهی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شرق استان (میناب) را مورد بازدید قرار دادند.

با توجه به توسعه آموزش پزشکی در شرق و غرب استان به منظور بررسی روند ارائه خدمات و بررسی نیازها و کمبودها این بازدید به انجام رسید که طی آن، الزام پیگیری خرید تجهیزات خوابگاه شماره ۲ آقایان و همچنین تجهیز و بهره برداری از ساختمان نوساز دانشکده مورد تاکید قرار گرفت .

 نظارت بر روند تهیه و توزیع غذای دانشجویان نیز از دیگر مواردی بود که توسط مدیران و کارشناسان مربوطه در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها