افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 19715
  • 17 مهر 1402 - 14:11
برگزاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
جلسه هیات رئیسه دانشگاه با حضور رئیس، معاونین و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جلسه در خصوص مصوبات اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور گزارشی ارائه نمود و خواستار اجرایی شدن این مصوبات شد.

در ادامه جلسه معاون آموزشی دانشگاه به طرح موضوع تمام وقت جغرافیایی اعضای هیأت علمی دانشگاه و جدول امتیازات لازم عضو هیأت علمی متقاضی پرداخت.

در ادامه جلسه در خصوص بیماری های تنفسی و میزان آمادگی حوزه های بهداشت، درمان و غذا و دارو برای مقابله با پیامدهای احتمالی با توجه به فصل پاییز و شیوع بیماری های فصلی بحث و بررسی صورت گرفت.

همچنین در این جلسه گزارشی در خصوص میزان آمادگی بهره برداری پروژه های سفر رییس‌جمهوری ارائه شد.

جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد

جلسه ستاد اقامه نماز با حضور رئیس و معاونین دانشگاه، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیران دانشگاه در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اهمیت و برکات نماز در زندگی مادی و معنوی انسان اظهار داشت: فقر معنوی و بی توجهی به نماز زمینه ساز مشکلات روحی روانی در جامعه است ما باید به تمامی ابعاد سلامت همه جانبه از جمله سلامت معنوی توجه نماییم.

دکتر غلامعلی جاودان با بیان پیش بینی پیوست نماز در تمامی برنامه ها و پروژه های دانشگاه تصریح کرد: بیمارستانهای جدید التاسیس استان نظیر ۵۳۱ تختخوابی شهدای هرمزگان و ۱۶۵ تختخوابی میناب به نمازخانه مجهز است و باید فرهنگ اقامه نماز ترویج و جدی گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی؛ رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: ترویج نماز در شهرستان‌ها از طریق رابطین نماز شهرستانها مورد اهمیت است و ۱۵ برنامه ویژه نماز در دانشگاه تا پایان سال جاری با تامین اعتبار توسط رییس دانشگاه اجرا می شود.

این جلسه با حضور رییس دانشگاه، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین آموزشی، فرهنگی دانشجویی، درمان، غذا و دارو، مدیر بودجه، مدیر دفتر فنی، مدیر روابط عمومی، مدیر اجرایی دفتر نهاد و مسئول اقامه نماز دفتر نهاد برگزار شد و در خصوص برنامه های ستاد اقامه نماز دانشگاه در سال ۱۴۰۲، مسجد بیمارستان شهیدمحمدی، مکان جدید نمازخانه معاونت غذا و دارو و همچنین پیگیری مصوبات جلسه قبل بحث و بررسی صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها