افزونه جلالی را نصب کنید.

بزرگداشت روز جهانی بهداشت محیط برگزارشد

  • کد خبر : 19763
  • 17 مهر 1402 - 19:00
بزرگداشت روز جهانی بهداشت محیط برگزارشد
به منظور ارج نهادن به فعالان عرصه سلامت محیط و کار با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس مراسم بزرگداشت روز جهانی بهداشت محیط در سالن مرکز بهداشت ساعت 12:30 روز یکشنبه 17مهرماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط به تمامی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه از زحمات شبانه روزی آنها در مقابله با شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: فعالیت های کارشناسان واحد بهداشت محیط در این ایام برکسی پوشیده نیست .

دکترعبدالجبار ذاکری به نقش پررنگ و چشم گیر کارشناسان بهداشت محیط در پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر و واگیر مانند کنترل مصرف دخانیات و کاهش مصرف نمک که باعث بیماریهای قلبی و عروقی و کرونا و آنفلونزا می شود اشاره کرد .

وی بر ضرورت لزوم پررنگ شدن تاثیرات مرگبار و خطرناک مصرف دخانیات در جامعه تاکید کرد و گفت: انتظار می رود با تلاش کارشناسان بهداشت محیط با آموزش و فرهنگ سازی روستاها و امکنه بیشتری بدون دخانیات در اینده نزدیک داشته باشیم .

مهندس عیدی مدیر گروه سلامت محیط وکار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهمانان به ارائه گزارش عملکرد این گروه پرداخت .

در حاشیه این جلسه از چند نماینده واحد صنفی با اهدای گواهینامه بدون دخانیات با حضور معاون بهداشتی تقدیر شد.

در پایان بخش این مراسم با اهدای جوایزو لوح تقدیر به کارشناسان بهداشت محیط و بازنشستگان این عرصه توسط معاون بهداشتی قدردانی صورت گرفت .

گفتنی است تعداد۱۸۳ نفر کارشناس بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشغول به ارائه خدمت به مردم دراین استان می باشند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها