افزونه جلالی را نصب کنید.

رعایت الزامات پدافند غیر عامل در شرایط بحران ، حافظ تاسیسات و زیر ساخت های برق است

  • کد خبر : 19831
  • 18 مهر 1402 - 17:34
رعایت الزامات پدافند غیر عامل در شرایط بحران ، حافظ تاسیسات و زیر ساخت های برق است
نشست پاسخگویی و مدیریت بحران در برق شهرستان جاسک با حضور اسماعیل سالفی مدیر برق این شهرستان و با حضور اعضای مدیریت بحران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در این نشست موضوعات مختلف پدافند غیر عامل و عملکرد نیروها در شرایط بحران مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

 شناسایی کانون خطر در شبکه ها ، حفظ آمادگی نیروهای عملیاتی در مواقع بحرانی،  برگزاری مانور اصلاح شبکه در هفته پدافند غیر عامل ،  بررسی وضعیت آماده به کار ماشین آلات عملیاتی ‌سنگین و   برگزاری برنامه های هفته پدافند غیر عامل در مدیریت برق جاسک از جمله محورهای اصلی این نشست بود.

مهندس سالفی مدیر برق شهرستان جاسک دراین نشست اظهار داشت : صنعت برق ازجمله صنایع حساس انرژی است که به‌دلیل وابستگی حیات جامعه و زیرساخت‌های آن به این انرژی مهم و حساس همواره مورد انواع تهدیدات در شرایط بحرانی قرار دارد . این صنعت شامل تاسیسات  متنوعی است که هر یک به طریقی متفاوت،ممکن است در شرایط بحرانی آسیب ببیند  و راهکارهای مصون‌سازی و الزامات پدافند غیرعامل در مورد آن‌ها بسیار متنوع است.

مدیر برق شهرستان جاسک  اضافه کرد : این تاسیسات شامل  شبکه اعم از اصلی و فرعی ، شبکه های ارتباطی، منابع انسانی، ماشین‌آلات و ابزارآلات  می باشد که باید در شرایط بحرانی از هر نوع آسیب مصون بماند ، با در نظر گرفتن اصول  مقاوم‌سازی و رعایت  الزامات و راهکارهای پدافند غیرعامل برای هر کدام از این تاسیسات  به تفکیک باید این اصول پدافند غیرعامل به کار گرفته شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها