افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل شیلات هرمزگان خبرداد:

برگزاری نشست برنامه ریزی تولید میگوی پرورشی استان برای سال زراعی ۱۴۰۳

  • کد خبر : 19874
  • 19 مهر 1402 - 12:22
برگزاری نشست برنامه ریزی تولید میگوی پرورشی استان برای سال زراعی ۱۴۰۳
نشست برنامه ریزی تولید سال زراعی 1403 پرورش میگو به همت شیلات هرمزگان و با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان، در سالن جلسات اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان آبزیان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت تلاش در جهت مرتفع سازی مسائل و مشکلات تکثیر و پرورش میگو در هرمزگان با همکاری خود بهره برداران گفت: برنامه ریزی برای آماده سازی اصولی و بهداشتی مزارع، تولید بچه میگوی با کیفیت و سالم، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فنی در مزارع و مراکز تکثیر میگو توسط بهره برداران، ایجاد هماهنگی بیشتر بین تولیدکنندگان و دستگاه های متولی در جهت رفع موانع تولید از اهم برنامه های شیلات استان برای سال زراعی پیش رو است.
مسعود بارانی با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فنی تکثیر و پرورش میگو بی شک در درجه اول به نفع خود بهره برداران و مزرعه داران است، بر رعایت آن‌ها و ارتقای مدیریتی در مزارع پرورش میگو تاکیدکرد.
وی افزود در این جلسه مقرر شد آماده سازی مزارع پرورش میگو از نیمه دوم آذر ماه سال جاری آغاز گردد و گروه های پایش شهرستانی بر آماده سازی نظارت نمایند. پیگیری تسهیلات و تخصیص ردیف های اعتباری ویژه از سازمان شیلات ایران برای اصلاح و تغییر ساختار مزارع پرورش میگو، بیمه مراکز تکثیر میگو، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز بهره برداران و کارشناسان، پایش آب ورودی مزارع، را از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست خواند.
گفتنی است، در این نشست نمایندگان و بهره برداران حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش ها و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها