افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان:

تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است

  • کد خبر : 19871
  • 19 مهر 1402 - 12:18
تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است
مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان در دیدار با جانشین منطقه دوم دریایی ولایت ارتش گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان ۱۸ مهرماه، با ناخدا یکم حسن مقصودلو جانشین منطقه دوم دریایی ولایت ارتش جاسک دیدار و گفتگو کرد.

فرشاد محمدی در حاشیه این نشست از مراکز و زیرساخت‌های فرهنگی و خدماتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در این شهرستان بازدید کرد. وی اظهار داشت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است.
 رهبر انقلاب فرمودند بیان فعالیت‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری ماندگار و تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان افزود: با هدف بررسی و ارائه برنامه‌ها به منظور افزایش سرانه مطالعه و فضای فیزیکی به جاسک آمده‌ایم و با دیدن زیرساخت‌های فرهنگی که ارتش در منطقه ساخته است، مسئولیت ما چند برابر خواهد شد.

جانشین منطقه دوم دریایی ولایت ارتش نیز گفت: نیروهای جهادی سپاه و ارتش در سخت‌ترین شرایط کنار مردم ایستاده‌اند. نیروهای نظامی علاوه‌ بر ایجاد امنیت در کشور و مرزهای میهن اسلامی در روزهای سخت مانند زلزله سیل و بلایای طبیعی به کمک مردم شتافتند و به وظایف خود به‌ خوبی عمل کردند.

 مقصودلو افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف نیروی دریایی در منطقه جاسک خوشایندسازی محیط جاسک برای افراد، کارکنان، خانواده و سربازان در حال خدمت در این منطقه است که موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه به دست آمده‌است.

وی در پایان ضمن بیان موفقیت‌های فرهنگی گفت: پیوست فرهنگی در کنار همه برنامه‌ها و اقتدار نظامی در همه ارکان نیروی دریایی منطقه جاسک وجود دارد.

گفتنی است، بندر جاسک در کرانه دریای مکران در ۳۴۷ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها