افزونه جلالی را نصب کنید.

تقویت سرمایه‌گذاری، ورزش هرمزگان را متحول می کند

  • کد خبر : 19877
  • 19 مهر 1402 - 16:54
تقویت سرمایه‌گذاری، ورزش هرمزگان را متحول می کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: تقویت نگرش اسپانسری و سرمایه‌گذاری می تواند در ورزش تاثیرگذار بوده و به تحول ورزش استان کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مظفر مهری خادمی نسب در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزو اولویت‌ها استان به شمار می رود، از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان خواست، از تمامی مجموعه های ورزشی از جمله باشگاههای ورزشی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال کنند.

خادمی نسب با تاکید بر اجرای بیمه مسئولیت مدنی و نصب دوربین مداربسته در اماکن ورزشی، اضافه کرد: برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه‌ ریزی هدفمند داشته باشیم، زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تأکید کرد: گسترش حمایت از ورزش در نهایت به سلامت جامعه و کاهش هزینه های درمان می انجامد و لذا سرمایه گذاری در ورزش فراتر از آنچه تصور شود در اقتصاد و پویایی یک جامعه موثر است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها