افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع دانشجویان خوابگاه دخترانه ریحانه:

آیین‌نامه خوابگاه‌ها تعیین کننده نوع ارائه خدمات و نظارت بر آنها است

  • کد خبر : 19949
  • 21 مهر 1402 - 0:22
آیین‌نامه خوابگاه‌ها تعیین کننده نوع ارائه خدمات و نظارت بر آنها است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران وکارشناسان ستادی از خوابگاه خودگردان ریحانه بازدید و درجمع دانشجویان به پرسش‌های آنها در ارتباط با آیین نامه‌ها و ضوابط دانشجویی پاسخ دادند

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر غلامعلی جاودان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اجرا کننده قوانین و آیین‌نامه وزارت بهداشت است،گفت: در دانشگاه‌های علوم پزشکی قوانین و آیین نامه‌های خوابگاهی ملاک ارایه خدمات و نحوه نظارت بر آن است و قوانین نظارتی در خوابگاه خودگردان با روزانه تفاوتی در نحوه نظارتی ندارد و همه باید تابع قوانین باشیم.

دکترجاودان گفت: همه آیین‌نامه خوابگاه‌های دانشجویی برای ارائه خدمات درچارچوب قوانین دانشگاهی است و در این مورد نمی توان تحلیل و نظر شخصی ارائه شود تاکیدکرد: درحوزه رفاهی دانشجویان همه قول‌ها باید براساس برنامه و نگاه به ردیف‌های بودجه‌ای هر بخش باشد و عمل به قوانین باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی نیز درجمع دانشجویان ابراز کرد: ارائه خدمات به دانشجویان در مسائل صنفی و رفاهی در بخش تغدیه، خوابگاه، نقلیه و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در چارچوب قوانین وزارت بهداشت است و ما اجراکننده بخش خدمات رفاهی و فرهنگی دانشجویان در معاونت فرهنگی و دانشجویی می‌باشیم.

میرزاده خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر نشست‌هایی با شورای صنفی ورفاهی دانشجویان در همین اول سال تحصیلی داشته‌ایم که مسائل را بهتر پیگیری و نظارت نماییم.

گفتنی است؛ در این نشست دانشجویان سوال‌های خود را در زمینه قوانین و هزینه‌ های خوابگاه‌ های خودگردان در حضور رئیس دانشگاه مطرح نموده و توسط مسئولان دانشگاه به همه سوالات پاسخ داده شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها