افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس:

مقاومت فلسطینی، هیمنه صهیونیست ها را از هم پاشید

  • کد خبر : 19969
  • 21 مهر 1402 - 15:44
مقاومت فلسطینی، هیمنه صهیونیست ها را از هم پاشید
امام جمعه بندرعباس گفت: مقاومت فلسطینی آن چنان درسی به متجاوزان صهیونیستی داد که آنان دیگر روی آرامش به خود نخواهند دید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: حماسه بزرگ طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی صهیونیستی را از هم پاشید و آنان دیگر قادر به ادعای قدرت در جهان نیستند.

وی با تأکید بر این که مردم فلسطین ۸۰ سال است که در حال مبارزه با رژیمی خونخوار و غاصب است، خاطرنشان کرد: حمله غافلگیرانه اخیر بسیاری از معادلات را در زمینه مقاومت اسلامی برهم زد.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: مردم فلسطین و جبهه مقاومت در این عملیات اخیر خود بر ضد صهیونیست ها از مجموعه ای از عملیات های ترکیبی هوایی و زمینی و سایبری استفاده کرد و این اقدام مهم، قدرت پوشالی صهیونیست ها را در هم شکست.

حجت الاسلام عبادی زاده از مردم کشورهای عربی خواست تا سران خود را نسبت به واکنش مشخص و آشکار در مورد جنایات صهیونیست ها در فشار بگذارند تا رژیم منحوس صهیونیستی نتواند به جنایات خود بر علیه مردم غزه ادامه دهد.

به گزارش فارس، امام جمعه بندرعباس در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز سخنانی را به زبان عربی برای کشورهای عربی منطقه ایراد کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها