افزونه جلالی را نصب کنید.
در سفر رئیس دانشگاه به بستک محقق شد

بازدید از مجتمع عالی آموزشی بستک، خوابگاه دانشجویی و درمانگاه شهری در حال ساخت خیر ساز

  • کد خبر : 19997
  • 23 مهر 1402 - 10:50
بازدید از مجتمع عالی آموزشی بستک، خوابگاه دانشجویی و درمانگاه شهری در حال ساخت خیر ساز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه سفر خود به شهرستان بستک مجتمع عالی آموزشی بستک خوابگاه دانشجویی و درمانگاه شهریه در حال ساخت خیرساز را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و تیم همراه با حضور نماینده حوزه غرب استان و همراهی رئیس دانشگاه پیام نور استان از مجتمع عالی آموزشی بستک، خوابگاه دانشجویی در حال ساخت خیر ساز و درمانگاه شهری در حال ساخت خیر ساز بازدید نمود.

دکتر غلامعلی جاودان طی نشستی اختصاصی با نماینده مردم در غرب استان به هم اندیشی در خصوص مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی استان پرداختند.

شایان ذکر است معاونین درمان، غذا و دارو، فرهنگی دانشجویی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و معاون فنی عملیاتی اورژانس، رئیس اداره تعرفه و استاندارد معاونت درمان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک، رئیس و مدیر داخلی بیمارستان فارابی بستک در این بازدیدها رئیس دانشگاه را همراهی نمودند.

بازدید از بخش های اورژانس، کودکان، داخلی و بررسی پیشرفت پروژه توسعه اورژانس بیمارستان فارابی بستک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاونین درمان، غذا و دارو، فرهنگی دانشجویی، مدیر روابط عمومی، معاون فنی عملیاتی اورژانس، رئیس اداره تعرفه و استاندارد معاونت درمان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک، رئیس و مدیر داخلی بیمارستان فارابی در سفر به شهرستان بستک از بخش های اورژانس، کودکان، داخلی و همچنین روند پیشرفت پروژه توسعه اورژانس (بخش الحاقی) بیمارستان فارابی بستک بازدید نمود و روند ارائه خدمات درمانی به مردم شریف بستک را مورد ارزیابی قرار داد.

در ادامه رئیس دانشگاه و گروه همراه در جمع تیم سلامت مرکز بهداشتی درمانی دهنگ، پایگاه اورژانس جاده ای دهونگ بستک و پایگاه اورژانس هوایی بستک حضور یافتند.

در این سفر که با هدف بررسی پروژه‌های بهداشتی درمانی بستک و همچنین روند ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان بستک انجام شد، مشکلات و چالش‌های موجود  توسط رئیس دانشگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم مظلوم غزه و فلسطین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور در نماز جمعه شهرستان بستک و راهپیمایی حمایت خود از مردم مظلوم غزه و فلسطین را اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و تیم همراه در ادامه سفر خود در نماز جمعه شهرستان بستک و راهپیمایی حمایت از عملیات غرور آفرین « طوفان الاقصی» ، مبارزان و مردم فلسطین در شهرستان بستک در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین حضور یافتند.

دکتر غلامعلی جاودان با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم غزه و‌ فلسطین یک وظیفه شرعی و انسانیست گفت: اسلام دین مهربانی هاست ، قطعا تجاوز به حریم انسانها و کشتار انسانهای بی گناه یک امری نکوهیده است که از انسانیت فاصله دارد.

در این حمایت معاونین درمان، غذا و دارو، فرهنگی دانشجویی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و معاون فنی عملیاتی اورژانس، رئیس اداره تعرفه و استاندارد معاونت درمان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک، رئیس و مدیر داخلی بیمارستان فارابی بستک رئیس دانشگاه را همراهی نمودند.

تدبیر استاندار هرمزگان در حوزه بهداشت و درمان استان ستودنی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دیدار با امام جمعه بستک و نماینده مردم غرب استان بیان کرد: با حمایت، همراهی و توجه ویژه استاندار به حوزه سلامت، هم اکنون خدمات خوبی در سطح شهرستان بستک و استان در حال انجام است.

در این جلسه دکتر جاودان با اشاره به بازدید خود از قسمت‌های الحاقی بیمارستان فارابی بستک و لزوم توسعه زیرساخت های درمانی استان تصریح کرد: روند پیشرفت سایر پروژه‌های بهداشتی و درمانی از جمله ساخت بیمارستان های ۵۳۱ تختخوابی شهدای هرمزگان، ۱۶۰ تختخوابی میناب، بیمارستان فوق تخصصی کودکان با حمایت و پشتیبانی ویژه نماینده عالی دولت استاندار محترم استان از رشد قابل توجهی برخوردار شد.

دکتر جاودان همچنین اظهار داشت: با همراهی نماینده های استان و پیگیری ویژه استاندار مجوز استخدام بیش از ۲ هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جهت تامین نیروی انسانی محقق شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها