افزونه جلالی را نصب کنید.

مسابقات دو و میدانی افراد با نیازهای ویژه جسمانی در بندرعباس

  • کد خبر : 20031
  • 23 مهر 1402 - 13:50
مسابقات دو و میدانی افراد با نیازهای ویژه جسمانی در بندرعباس
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری مسابقات دو و میدانی افراد با نیازهای ویژه جسمانی در مجموعه ورزشی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،  محمدرضا لطفی پور معاون ورزش سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس ضمن گرامیداشت ۲۴ مهر به عنوان روز ملی پارا المپیک گفت: توجه ویژه به جامعه جانبازان، معلولین و شهروندان با نیازهای ویژه جسمانی و همچنین اجرای برنامه ها و رخدادهای ورزشی برای این عزیزان جز اولویت ها و ضرورت های فعالیت  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی است.

وی ادامه داد: در همین راستا مسابقات دو و میدانی جانبازان، معلولین و افراد با نیازهای ویژه جسمانی را در تاریخ دوشنبه ۲۴ مهر سال جاری برگزار می کنیم.

لطفی پور عنوان داشت: این رویداد از ساعت ۲۰ تاریخ مذکور در دو بخش آقایان و بانوان و در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی خلیج فارس برگزار خواهد شد.

لطفی پور در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات حاصل  یک کار جمعی است و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری هیات دو و میدانی استان، هیات جانبازان و معلولین استان، آموزش و پرورش استثنائی استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس این رقابت ها را برگزار می کند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها